CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Protected by Copyscape Online Plagiarism Finder

BabelFish Universal Translator Widget

Δευτέρα 9 Αυγούστου 2010

Wish book pages 16-21

Here are the next pages (not many left) of my wish book. I can't wait to finish it (at last) and present it in one piece.


Εδώ είναι λοιπόν οι επόμενες σελίδες (δεν έμειναν πολλές) του βιβλίου ευχών. Ανυπομονώ να το τελειώσω (επιτέλους) και να το παρουσιάσω ολόκληρο.



Οι 2 σελίδες που ακολουθούν είναι εμπνευσή της νονάς Γιωργίας (η νονά μου είναι κούκλα, η νονά μου ειναι θεά.... και λίγο ψώνιο!!!!!! χα χα )





11 σχόλια:

  1. Μαράκι μου γλυκό είναι υπέροχο το βιβλίο.Ανυπομονώ για το τέλος κι εγώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μαρια μου τι τελειες σελιδες! αυτες με τα σχεδια και τα κυκλακια ειναι με σφραγιδες ή εσυ τις εκανες; φανταστικες! ειναι σαν σελ. ημερολογιου τεχνης! μολις τελειωσεις αυτο να ξεκινησεις ενα τετοιο ημερολογιο! το κανεις φανταστικα!!!!μπορεις και μεσα να γραφεις σκεψεις ή και αναμνησεις για το μωρουλι σου! εγω στο δικο μου κανω και ζωγραφιες και γραφω αναμνησεις για το μικρουλι μου! παλια ειχα κανει και για το μεγαλο μου γιο και δε μπορεις να φανταστεις τι ομορφα που ειναι τωρα σχεδον 10 χρονια μετα να τα κοιταω και να αναπολω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το κλειδί της καρδιάς σου είναι εκείνο στην φωτο? Χαχα!!ΤΕΛΕΙΑ! Περιμένω να το δω ολοκληρωμένο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. pink η ιδέα σου είναι φανταστική!!! ούτε που μου είχε περάσει απο το μυαλό κάτι τέτοιο!!!Νομίζω οτι τελειώνοντας το βιβλίο ευχών θα ξεκινήσω την ιδέα σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μαράκι μου ναι (χα χα χα) Αν και η καρδιά μου είναι ανοιχτή για ανθρώπους σαν κι εσένα ;)

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπέροχο, επαγγελματική δουλειά!! Μάλλον, ούτε οι επαγγελματίες δε θα το έφτιαχναν τόσο πλήρες και ολοκληρωμένο... Μπραβο Μαρία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπράβο Μαρία μου! Αξίζει τον κόπο που το φτιάχνεις! Πολύχρωμο και παιχνιδιάρικο!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Mε κάνεις και ντρέπομαι ανεράιδα μου!!!!! Σε ευχαριστώ πολύ
    Εξάλλου είναι τιμή μου να μου το λες εσύ που είσαι μετρ στο είδος ε?

    Φιλιάαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Νάντια μου σε ευχαριστώ!!! Σίγουρα αξίζει για τον γιόκα μου!!! (χι χι)
    Φιλάκιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. pragmatika einai poli wraia h nona!!!!kai pali kala na les pou einai ligo pswnio, uparxoun megalutera sthn oikogeneia xaxa :P!!!! xronia polla kai kala sou euxomai apo kardias kai kalh sinexeia sto vivlio twn euxwn sou!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα χαρώ να μάθω τι σκέφτεσαι!!!

Related Posts with Thumbnails