CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Protected by Copyscape Online Plagiarism Finder

BabelFish Universal Translator Widget

Κυριακή 26 Σεπτεμβρίου 2010

Η φιλία μας !!! - Οur friendship!!!

Νιώθω μεγάλη χαρά και συγκίνηση που είμαι μπλόγκερ.... που μοιράζομαι με άλλους ανθρώπους που βρίσκονται σε κάποια γωνιά της Ελλάδας..... της Ευρώπης..... του πλανήτη, μπροστά απο τον υπολογιστή τους και διαβάζουν/σχολιαζουν/γελάνε/στεναχωριούνται/χαίρονται/θυμώνουν με τις αναρτήσεις μου/μας!

I feel great happiness and emotion that I am a blogger..... that I share things with other people somewhere in Greece.....in Europe......on planet and they are in front of their pcs and they read/comment/laugh/get sad/are happy/get angry with my/our posts!

Ξέρω οτι ακόμα κι αν αργήσω να κάνω κάποια ανάρτηση πολλοί θα με σκέφτονται όπως τους σκέφτομαι κι εγώ όταν δεν βλέπω ανάρτησή τους!!!!

I know that even if I am late in posting many will think of me as I think of them when I do not see their post for a long time!

Oι ξεχωριστές φίλες Ανεράιδα, Χαρά, Μαρία, Μάμα και Κάλι μου έκαναν την τιμή να μου χαρίσουν μοναδικά και ξεχωριστά βραβεία.
Μy special friends Aneraida, Chara, Maria, Mama El and Kalli honored me by giving me unique and special awards.
Το ένα είναι το μαγικό βραβείο το οποίο είναι δημιουργία της μαγικής και ξεχωριστής φίλης pink
The first is the magical award which is created by the magical / special friend Pink
και το άλλο επίσης ξεχωριστό βραβείο είναι το βραβείο φιλίας
and the second is also a unique award The Friendship Award


Mόλις έσβησα οτι είχα γράψει προσπαθώντας να δικαιολογηθώ επειδή ήθελα να απονείμω το βραβείο σε όλα τα ιστολογια που παρακολουθώ, νιώθω οτι δεν είναι δίκαιο κι έτσι με μεγάλη μου λύπη διαλέγω μόνο 10 για να απονείμω το βραβείο φιλίας

Ι just erased what I have written because I was trying to excuse myself cause I wanted to give the friendship award to all of you but I feel that it is not fair to do so, so with great sorrow I choose only 10 blogs to give this award

1. Xαρά
2.misirloumisirlou
3. El & Kal
4. Aνεράιδα
5.pink
6. Mαριάννα
7. Μαρια
8. Νιτσα
9. Μαρια Passion
10. Αθηνά Leave your Myths


Πραγματικά ήταν πολύ δύσκολο για εμένα να διαλέξω γιατί σας θεωρώ όλους εσάς που παρακολουθώ φίλους μου !!!

It was truly difficult to choose because I think of all of you (that I read ) as friens!!!


Many kisses and hugs


MariaZ

9 σχόλια:

  1. Μαράκι ευχαριστώ για την ανταπόδοση, όχι τόσο του βραβείου όσο των συναισθημάτων.
    Εγώ επέλεξα τον κατ ιδίαν τρόπο, χωρίς ανάρτηση, γιατί ήθελα να το κάνω μοναδικό για τον καθένα κι εσάς με την σειρά σας να σας αφήσω ελεύθερες να το διαχειριστείτε όπως νομίζετε. Χαίρομαι και είναι τιμή μου τα αισθήματα που τρέφετε για μένα και να ξέρετε οτι έιναι αμφίδρομα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα!!! Σ’ευχαριστώ πολύ πολύ για το βραβείο!!! Χαίρομαι που είμαι blog-ο - φίλη σου!!! ^_^

    Επειδή το έχω λάβει ξανά (βραβεία είναι αυτά, κύκλους κάνουν!) δεν θα κάνω νέα ανάρτηση, θα αναφέρω όμως το όνομά σου στη στήλη με τα βραβεία που έχω λάβει...

    Και πάλι σ’ ευχαριστώ!... Μα τι ωραία blog-ο -παρέα...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ooooooooo!!!!!! υπεροχο βραβειο!!!!!!!
    μολις το παρελαβα! σε ευχαριστω ολοψυχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστούμε πολύ-πολύ!
    Μου αρέσει πολύ αυτό το αλισβερίσι βραβείων!
    Το είχα νιώσει και πέρσι τέτοια εποχή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. μαρια μου σε ευχαριστω πολυ για ακομη μια φορα! τα σχολια σου στις αναρτησεις μου δε παυουν στιγμη να με συγκινουν!
    ειναι πραγματι πολυτιμη αυτη η μπλογκοφιλια γιατι κυριαρχει αναμεσα της η ανιδιοτελεια !
    να εχεις μια υπεροχη εβδομαδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Mαριααα......περιμενω αναρτηση ...δε θα την σκαπουλαρεις με τα βραβεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Και εμείς το ανταποδίδουμε.
    Καλή εβδομάδα!!

    http://homedesignbyelkal.blogspot.com/2010/09/blog-post_27.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ειλικρινά σε ευχαριστώ πολύ για την χαρά και την τιμή. Είμαστε μια ωραία παρέα και η ώρα που τα λέμε έχει πάντα ιδιαίτερη ομορφιά για εμένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μαράκι μου, σ' ευχαριστώ πολύ για το βραβείο και τα καλά σου λόγια! Είμαστε όλες πολύ ξεχωριστές, γι' αυτό και πιστεύω αυτά τα βραβεία δεν θα πάψουν ποτέ να κάνουν τους κύκλους τους στα blogs μας! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα χαρώ να μάθω τι σκέφτεσαι!!!

Related Posts with Thumbnails