CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Protected by Copyscape Online Plagiarism Finder

BabelFish Universal Translator Widget

Σάββατο 15 Ιανουαρίου 2011

Mεγάλη μου τιμή.........

...... είναι πραγματικά γιατί συνέβησαν δυο υπέροχα ιντερνετικά γεγονότα!!!!
Το πρώτο είναι η μεγάλη τιμή που μου έκανε το Top Blogs να φιλοξενήσει το Keep Thinking στο ιστολογιο του!!!! Η ευγένεια και το ήθος που χαρακτηρίζει τους ιδιοκτήτες αυτού του ιστολογίου μου έκανε τρομερή εντυπωση, και εκτός απο ένα μεγάλο Ευχαριστώ που τους οφείλω πρέπει να σας πω οτι αξίζει κανείς να ρίξει μια ματιά σε όλα τα ιστολογια που έχουν φιλοξενηθεί, γιατί θα βρει πραγματικούς θησαυρούς!!!!

Βλέποντας και το Collections of Life μου ζήτησαν να γράψω και γι αυτό κάποια πράγματα ωστε να κάνουν και σε αυτό μια ξεχωριστή ανάρτηση! Το πρόβλημα όμως είναι το εξής: Δεν ξέρω σε ποια θεματική ενότητα να το κατατάξω!!!!! Θα ήταν πολύτιμη η συμβουλή σας!!!!


Η επόμενη και πραγματικά μεγάλη τιμή που μου έγινε έρχεται απο το Χρυσό κορίτσι την Chris η οποία με μεγάλη γενναιοδωρία μου χάρισε το βραβείο του trendy blog και ακολούθησε άλλο ένα εξαιρετικό κορίτσι που με την ίδια γενναιοδωρία μου το χάρισε κι εκείνη......Είναι η Διασκέσις Με εξίσου μεγάλη τιμή παρέλαβα το βραβείο και απο την εξαιρετική φίλη majia την οποία κι ευχαριστώ επίσης μέσα απο την καρδιά μου!!!!






Aυτο το βραβείο ως ήθιστε θα πρέπει κι εγώ να το δώσω με τη σειρά μου σε 10 ακόμα ιστολόγια!!! Επειδή όμως οι περισσότεροι απο ότι έχω δει το έχετε πάρει, θα το χαρίσω σε όσα αγαπημένα μου ιστολογια δεν το έχουν πάρει ακόμα!!!! Δείτε το αριστερό μου sidebar κι αν δείτε το ιστολόγιο σας είναι δικό σας αυτό το βραβείο με πάρα πολύ αγάπη!!!!

Ευχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου για τα καλά σας λόγια, για τις καλημέρες και καλησπέρες σας και για την υπέροχη επικοινωνία που έχουμε!!!!

Μην ξεχνάτε τον Διαγωνισμό Αγάπης στο Greecycle!!!! Οι κάλπες έχουν ανοίξει και οι συμμετοχές προλαβαίνουν να ανέβουν μέχρι τις 12 του Φλεβάρη!!!!!

Επίσης είδα οτι οι αναγνώστες μου ξεπέρασαν τους 200 κι έτσι ετοιμαστείτε και για blog candy!!!!!


Πολλά φιλιά

Μαρία Ζ

76 σχόλια:

  1. ΠΑΝΤΑ ΤΕΤΟΙΑ ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ.ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγχαρητήτρια! Όντως είναι μεγάλη τιμή να αναγνωρίζεται η αξία σου και η δουλειά που κάνεις!
    επίσης να σε ευχαριστήσω πάρ απολύ για το βραβείο! Είναι τιμή και για 'μένα να έχει απήχηση το blog μου, έστω και σε λίγους!
    Ευχαριστώ! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραία νέα πραγματικά! Πάντα τέτοια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ!!!!!!!!
    Μην γελάσεις....αλλά όταν λες....Δείτε το αριστερό μου sidebar...δεν το καταλαβένω!!
    Που να πάω για να το βρω!!!
    Είμαι καινούρια στην παρέα
    και άσχετη σε πολλά πράγματα!!
    Αφου να σκεφτείς θέλω να ψηφίσω στον διαγωνισμό και δεν τα κατάφερα!!!
    καλό μεσημεράκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Λατρευω το blog σου,ειναι τοσο χαρουμενο!
    Σιγουρα ετσι εισαι κ εσυ!
    Σ'ευχαριστω θερμα για το βραβειο κ ευχομαι συντομα να τους χιλιασεις τους αναγνωστες!
    Πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καταρχήν, συγχαρητήρια για τα όμορφα νέα που μας είπες και στη συνέχεια Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ τόσο πολύ, στ' αλήθεια για το βραβείο :)) Μ' έκανες τοοοοοοόσο χαρούμενη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μαράκι μου σ'ευχαριστώ πάρα πολύ!!
    Πάντα τέτοια όμορφα νέα εύχομαι για το blog σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. meanan μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια!!! Η παρουσία σου με τιμά !!

    Anzoyya η τιμή είναι δική μου καθε φορά που περνάς απο το ιστολογιό μου!!!

    Κάλλη μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!! Σε φιλώ

    Ριάκι μου σε μπέρδεψα? Συγνώμη εννοούσα οτι αν δεις το ιστολόγιο σου δίπλα τότε μπορείς να πάρεις το βραβείο που υπάρχει σε αυτή την ανάρτηση!!! Το βραβείο είναι η δεύτερη φωτογραφία αυτής της ανάρτησης!!! Καλορίζικο!

    Αρτεμη σε ευχαριστώ πάρα πολύ και ανταποδίδω τις ευχές!!!

    Σόνια κι εσύ με κάνεις χαρούμενη όποτε βλέπω τις αναρτήσεις σου!!! Φιλια

    Ειρηνάκι μου να είσαι καλά!!! Κι εγώ σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. 'Ελα μια βολτίτσα από μένα!Σου 'χω κάτι!!! το χει η μέρα σήμερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γλυκιά μου σέ ευχαριστώ πάρα πολύ μέ τιμά τό βραβείο σου . Σού έυχομαι πάντα επιτυχίες σέ οτι κάνεις .
    πολλά φιλιά .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. και να φανταστεις οτι μπηκα για να παρω το λινκ σου και να σου δωσω κι εγω το βραβειο! δεν πειραζει! με προλαβαν!!!
    συγχαρητηρια και να εισαι καλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ευχαριστώ πολύ για το βραβείο! Να χαίρεσαι τα παιδάκια σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μαράκι μου γλυκό σε ευχαριστώ μέσα από την καρδιάμου!
    Εύχομαι το 2011 για σένα και την οικογενειά σου να είναι γεμάτο από χαρές,υγεία και αισιοδοξία!!!
    Και ξεκινάω κι εγω την ταπεινή κατασκευή μου για να πάρω μέρος στον διαγωνισμό αγάπης!!!
    Σε φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μαράκι μου , σε ευχαριστώ πολύ-πολύ!!!!!
    Συγχαρητήρια για την σημαντική σου δουλειά στον Διαγωνισμό Αγάπης!!!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!!! ΠΑΝΤΑ ΤΕΤΟΙΑ !!!!!
    ΠΕΡΝΑ ΚΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΣΟΥ ΕΧΩ ΚΙ ΕΓΩ ΕΝΑ ΔΩΡΟ!!!!
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΚΑΙ ΚΑΛΟ Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. συγχαρητήρια για τα όμορφα νέα σου και ένα μεγάλο ευχαριστώ για το βραβείο!!;)

    http://fashionablylonely.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ μολις διαβασα το μυνημα σου Σ ευχαριστωωωω παρα πολυυυυ......για μια ακομα φορα!!!!!φιλακια πολλααααα γλυκο μου Μαρακι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μαρία μου γλυκιά,είσαι πολύ καλή που το βραβειάκι σου το μοιράζασαι με όλους!!!Σ'ευχαριστώ πολύ που με κάλεσες και ιδιαιτέρως να το πάρω και φυσικά με πολύ αγάπη και χαρά το παίρνω και το πάω εκεί που ανήκει!Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. σου αξίζουν πολλά βραβεία, ευχαριστώ για το δωράκι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Να ΄μαι κι εγώ!!! Είδα το μήνυμά σου και είπα αφού έχω λίγο χρόνο να περάσω από 'δω να σου πω τα συγχαρητήρια μου για τα υπέροχα νέα...και βέβαια με μεγάλη μου τιμή να πάρω το βραβείο μου που με τόση αγάπη μου δίνεις!
    Σ' ευχαριστώώώώώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μαράκι συγχαρητήρια!Εύχομαι σε ότι κάνεις να διακρίνεσαι!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Συγχαρητήρια και πολλά μπράβο για όλα τα όμορφα νέα!!!
    Σε ευχαριστώ πόλύ για το βραβείο!!! :Ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ευχαριστώ πάρα πολύ για το βραβείο σου.Συγχαρητήρια για το blog σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Μαράκι μου σ'ευχαριστώ, να είσαι καλά να μας κρατάς συντροφιά με τις υπέροχες δημιουργίες και ιδέες σου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το βραβείο!!! Ήδη βρήκε τη θέση του στο σπίτι μου και στην καρδιά μου!! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Μαράκι ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ... για όλα!!!
    Ευχαριστώ πολύ και για την τιμή που μου κάνεις!!!
    Να είσαι πάντα καλά.
    Καλό απόγευμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Μαρία μου συγχαρητήρια για τους επαίνους που παίρνεις κάθε φορά και να σε ευχαριστήσω με την σειρά μου για όλα τα βραβεία που μου αποδίδεις! Επιπλέον να σου πω ότι το ταξιδιάρικο ημερολόγιο είναι καθοδόν προς εμένα και η επόμενη είσαι ΕΣΥ!!! Καλό απογευματάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Μπράβο σου Μαρία συγχαρητήρια!!!!
    Σε ευχαριστώ πολύ για το βραβείο που μου χάρισες πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Συγχαρητήρια, είναι όμορφο που αναγνωρίζεται τόσο το μπλόγκ σου! Σ' ευχαριστώ για το βραβείο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Μαρία μου,μπράβο, η δουλειά σου είναι αξιόλογη γι αυτό προβλήθηκε και βραβεύτηκε και είμαι σίγουρη ότι αυτό είναι μόνο η αρχή!
    Σ'ευχαριστώ για το διπλό βραβείο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Το πρωτο μου βραβειο!!!Σ'ευχαριστω Μαρια!!!
    Ειναι φυσικο το μπλογκ σου να εχει μεγαλη απηχηση!Το αξιζεις αλλωστε!Παντα τετοια!:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Συγχαρητήρια! Συμφωνώ για το Top Blogs,εξαιρετική η δουλειά τους!
    Σε ευχαριστώ για το βραβείο..
    Με τιμά ιδιαίτερα!
    Εύχομαι καλή συνέχεια στα ιστολόγια σου,που πραγματικά είναι αξιόλογα και με έμπνευση!
    Το collections of Life δεν ξέρω σε ποιά κατηγορία από αυτές που έχουν δώσει μπορείς να το κατατάξεις.. Μάλλον κάτι σε Ιντερνετικός Φιλοτελισμός μπορεί να το χαρακτηρίσει..
    Ρώτα και την άποψη τους..Σίγουρα θα σε βοηθήσουν..
    Καλή συνέχεια Μαρια και πάλι πολλά ευχαριστώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Σε ευχαριστώ γλυκειά Μαρία για το βραβείο και τα πάντα τέλεια σχόλια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Συγχαρητήρια και ευχαριστώ για το βραβείο! θα το βάλω σε περίοπτη θέση :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Συγχαρητήρια πολλά και σε ευχαριστούμε πολύ για την τιμή που μας έκανες!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Euxaristw paaaaaaaaaaaaaara polu, einai to prwto mou! O diagvnismos vrisketai idi sto profil mou sto facebook! Makari na skeftw kai egw kati wraio na parw meros...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Mαρια σ'ευχαριστω παρα πολύ για το βραβειο....παω να στολισω το σπιτι μου.....
    Συγχαρητηρια για το blog σου,για τον διαγωνισμο και φυσικα για τις ιδεες σου..φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ευχαριστω πολυ ΜΑρια για το βραβειο!
    Σου ευχομαι πάντα τέτοια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Κι εγώ σ'ευχαριστώ με τη σειρά μου! Μας δίνεις πολύ έμπνευση Μαρία μου και μπράβο για την δουλειά που κάνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. σε ευχαριστώ πολύ για το βράβειο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ευχαριστούμε πολύ πολύ Μαράκι!
    Και το Mamma El έχει συμπεριληφθεί στο Top Blogs αλλά δεν το λέμε ακόμα, το κρατάμε κρυφό! Χαχαχα.... Όλα στη ώρα του που λένε.
    Φιλάκια, πάω για ανάρτηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ για το βραβείο! Με τιμάς!
    Καλή εβδομάδα να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Σ'ευχαριστώ πολύ Μαρία!!! Είναι μεγάλη τιμή για μένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Η τιμή είναι δική μου που έχω εσάς για αναγνώστες και με επισκέπτεστε όποτε μπορείτε με τον καλό σας λόγο!!! Σας ευχαριστώ πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Eυχαριστώ για το βραβείο!!!!Η κόρη μου το θέλει,λέει, και ταχυδρομικώς!!!!:-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Mαρία μου σε ευχαριστώ πολύ που μου χάρισες το ΠΡΩΤΟ μου βραβείο!!!!!!ΖΗΤΩ!!!!! ειμαι ενθουσιασμένη που ανακάλυψα οτι καποιες διαβάζουν το blogaki μου και αισθάνθηκα ενοχές που το έχω παραμελήσει τοσο καιρό,εχω φτιαξει ενα σωρό πραγματα που δεν εχω ανεβάσει ακόμα...απο αυριο δουλειά λοιπόν i am back..και πάλι ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Μαρια συγχαρητηρια και σευχαρηστω για την επισκεψη στο μπλογκ μου
    να εισαι καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Μαρία, σε ευχαριστώ έστω και καθυστερημένα (μας περικύκλωσαν οι ιώσεις βλέπεις και κάναμε κούρα ομορφιάς θέλοντας και μη) φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Last but not least........thank you thank you thank you thank you thank you.....for the award!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Σε ευχαριστώ πολύ για το βραβείο, άργησα λίγο να το πάρω διότι είχα πρόβλημα με το internet και τώρα κατάφερα να μπω!και πάλι σε ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Μαρία μου συγχαρητήρια για το βραβείο σου .και που το μοιράστηκες μαζί μας.Λίγο καθυστερημένα λόγω προβλήματος του υπολογιστή μου αλλά σήμερα κατάφερα να μπω δεν ξέρω για πόσο.Πάντα τέτοια να έχεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Μαρία μπράβο, πολύ ωραία αρχή για το 2011! Ευχαριστώ και για το βραβείο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ για το βραβείο Μαρία!!! Συνέχισε την υπέροχη δουλειά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Μαρία μου, ευχαριστώ πολύ για το βραβείο! Συγχαρητήρια για την δουλειά σου! Καλή εβδομάδα σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Ευχαριστούμε πολύ για το βραβείο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Μαράκι είσαι πολύ γλυκειά! Σε ευχαριστώ πολύ για το βραβείο και για τα υπέροχα σχόλια που μου αφήνεις! Το εκτιμώ πολύυυυυυυυυυυυυυυ!!!!!!!!!! Να είσαι πάντα καλά και να έχεις επιτυχίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Μαρία μου δεν έχω λόγια να σ΄ευχαριστήσω για το δώρο. Να είσαι πάντα καλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. φανταστικό και χαρούμενο blog!!!! Σου δίνει μια νοτα αισιοδοξίας!!! Μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. ευχαριστώ πάρα πολύ για το βραβείο !!! με τιμάς τόσο πολύ..και πιο πολύ με τιμάς , που με διαβάζεις κ κάνεις πάντα τόσο ενθαρρυντικά σχόλια.. σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα χαρώ να μάθω τι σκέφτεσαι!!!

Related Posts with Thumbnails