CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Protected by Copyscape Online Plagiarism Finder

BabelFish Universal Translator Widget

Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 2011

seven

Καλησπέρες!!!
Ξεκίνησε η όμορφη δραστηριότητα .....χαμός στην γειτονιά....εκθέσεις γίνονται, μπαζάρ διοργανώνονται, κανάλια ανοίγουν!!!! Ολα σε σχέση με τις χειροτεχνίες και την δημιουργία!!!
Είναι τόσο σημαντικό να παραμείνουμε δημιουργικοί αυτή την εποχή....ίσως είναι ένας τρόπος να διώξουμε μακριά το στρες!
Πέραν τις δημιουργίας τον τελευταίο καιρό κυκλοφορεί ένα βραβείο το οποίο με μεγάλη χαρά και τιμή παραλαμβάνω απο την φίλη Κάλλη και ανταποδίδω!!

Οι κανόνες απαιτούν να γράψω 7 τυχαία πράγματα για τον εαυτό μου και να μοιράσω το βραβείο σε 15 αγαπημένα ιστολόγια!
7 Τυχαία πραγματα
1. Μου αρέσει να σιδερώνω (ναι είμαι μαζόχα χα χα χα)
2. Προσπαθώ να χάσω κάποια παραπανίσια κιλά που με απασχολούν και δεν τα καταφέρνω (ίσως πρέπει να σταματήσω να τρώω τελικά !!!!! )
3. Μου αρέσουν τα βιβλία αλλά δεν έχω χρόνο να διαβάζω με την συχνότητα που θα ήθελα

4. Λατρεύω να βλέπω δικές σας δημιουργίες .... πάντα μου προκαλούν έμπνευση και θαυμασμό!
5. Συγκινούμαι με τους ανθρώπους που εκτός απο δύναμη ψυχής παραδίδουν μαθήματα συμπεριφοράς με το να χαμογελούν στα προβλήματά τους και να τα αντιμετωπίζουν
6. Εχω τσακωθεί σε στάση λεωφορείου με κάποια που πέταγε τσόφλια στο πεζοδρόμιο αντί για τον κάδο απορριμάτων που ήταν σε απόσταση αναπνοής
7. Μου αρέσει να χαμογελώ και τελευταία το έκανα σπάνια.....δίνω υπόσχεση οτι θα επανέλθω!!!


H σκυτάλη πάει:

1. Μαρία Passion
2. Nitsa 2009
3.Μαρία  Decoupage addict
4. Ελένη & Τζένη απο το Handmade and Cooking
5.Lourdi
6.Kellys Creations
7. SoftError
8. Chrisso's Creations
9. Riri
10. Λένα απο το Enjoy Scrapping
11. Δεσποινα απο το Kηροποιητον
12. para-kelsoscooks
13. Mοντέρνα Σταχτοπούτα
14. meanan-Βάσω
15. Κλωθώ

Σας δίνω την σκυτάλη φίλες μου για να μας αποκαλύψετε 7 δικά σας τυχαία πράγματα και να πάρετε με αγάπη αυτό το βραβείο

5 σχόλια:

  1. Βρε Μαράκι και εμένα μ'αρέσει να σιδερώνω!..δεν είμαστε καλά ε?!Καλά για τα τσόφλια δεν έχω λόγια!!Συγχαρητήρια για το βραβείο!!!
    Καλό Σαβ/κο...Φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαρία μου, μ' αρέσει να κάνω όλες τις δουλειές, εκτός από σιδέρωμα, που θα πρέπει να έχω μεγάάάά΄λη διάθεση για να το κάνω... αλλά το κάνω θέλω δεν θέλω. Όσο για το τελευταίο, κι εγώ τώρα τελευταία χαμογελάω ακόμα κι αν γύρω μου οι καταστάσεις είναι μπάχαλο (π.χ. το σχολείο) και αστειεύομαι πολύ! Και χαίρομαι γι' αυτό! Σου εύχομαι να χαμογελάς ΠΑΝΤΑ! Τέλος σ' ευχαριστώ που είμαι κι εγώ μέσα στις επιλογές σου για το βραβείο! Καλό Σαβ/κο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαρία νομίζω πως εσύ και το κουνελάκι είστε ένα κίνημα
    "Αγαπώ το σιδέρωμα"...!!!
    Μπράβο πάντως ..!!!
    Επίσης σε θαυμάζω που μάλωσες με άνθρωπο επειδή ρύπαινε το περιβάλλον είναι πολύ δύσκολο να το κάνει κανείς αν και πολλοί θα το ήθελαν.
    Καλό ΣΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαρία μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ που με σκέφτηκες!! Να σαι καλά!! Δεν θα μείνω στο σιδέρωμα γιατί και εμένα μου αρέσει!! χιχι Εγώ σου εύχομαι να χαμογελάς όσο περισσότερο μπορείς!!
    Να σαι πάντα καλά!! Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μαρία σε ευχαριστώ πάρα πολύ που τιμάς το Softerrάκι μου με το βραβείο σου!!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα χαρώ να μάθω τι σκέφτεσαι!!!

Related Posts with Thumbnails