CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Protected by Copyscape Online Plagiarism Finder

BabelFish Universal Translator Widget

Κυριακή 25 Απριλίου 2010


1. Δεν με ενοχλεί το άσθμα μου εκτός αν είμαι κοντά σε σκύλους ή καπνό. Αυτό που θα με ενοχλούσε περισσότερο είναι ένας σκύλος που καπνίζει.
Στιβ Άλεν

2. Αν το κάπνισμα δεν επιτρέπεται στον παράδεισο, τότε δεν θα πάω.
Μαρκ Τουέιν

3. Δεν είμαι μανιακός καπνιστής πια. Πλέον τελειώνω μόνο δύο αναπτήρες την ημέρα.
Μπιλ Χικς

4. Θυμήσου: αν καπνίζεις μετά το σεξ, το κάνεις πολύ γρήγορα.
Γούντι Άλεν

5. Ο μόνος τρόπος να κόψεις μια κακιά συνήθεια είναι να την αντικαταστήσεις με μια καλύτερη.
Τζακ Νίκολσον (Εξηγεί γιατί από το τσιγάρο πήγε στο πούρο)

6. Τα τσιγάρα και ο καφές είναι οι καλύτεροι φίλοι των αλκοολικών.
Τζέραρντ Γουέι

7. Το μοναδικό ασφαλές τσιγάρο είναι το τελευταίο σου.
Ντουέιν Άλαν Χαν

8. Χιλιάδες Αμερικάνοι κόβουν το κάπνισμα καθημερινά. Πεθαίνουν από αυτό.
Ανώνυμος

9. Το τσιγάρο είναι η πιο τέλεια μορφή μιας απόλυτης απόλαυσης. Είναι εξαιρετικό και αφήνει κάποιον δυσαρεστημένο. Τι παραπάνω θέλει κανείς;
Όσκαρ Ουάιλντ (από το Πορτρέτο του Ντόριαν Γκρέι)

10. Συνήθιζα να καπνίζω δύο πακέτα την ημέρα και σιχαίνομαι που δεν είμαι πια καπνίστρια. Αλλά δεν θα θεωρήσω ποτέ τον εαυτό μου μη-καπνίστρια γιατί πάντα βρίσκω τους καπνιστές τους πιο ενδιαφέροντες ανθρώπους στο τραπέζι.
Μισέλ Φάιφερ

11. Πάντα είχα σαν κανόνα να μην καπνίζω όταν κοιμάμαι και να μην σταματάω όταν είμαι ξύπνιος.
Μαρκ Τουέιν

12. Το κάπνισμα σκοτώνει. Αν πεθάνεις, έχεις χάσει ένα πολύ σημαντικό μέρος της ζωής σου.
Μπρουκ Σιλντς

13. Θα σας πείραζε να μην καπνίσω;
Γκράουτσο Μαρξ

14. Αργά ή γρήγορα, όλοι σταματάνε να καπνίζουν.
Άγνωστος

15. Αν έφτιαχναν τα τσιγάρα και τα πούρα σε σχήμα ενός συγκεκριμένου μέρους του αντρικού σώματος, οι περισσότεροι άντρες θα το έκοβαν αμέσως. Ίσως αυτό δεν γίνεται επειδή τα πούρα μοιάζουν σε αυτό ούτως ή άλλως, και παρόλα αυτά, ακόμα βλέπεις άντρες να τα ρουφάνε σαν να χαιρετάνε, πεινασμένοι, τον σύντροφό τους που μόλις γύρισε από ένα μακρινό ταξίδι.
Ντουέιν Άλαν Χαν

16. Ο καλύτερος τρόπος για να σταματήσεις το κάπνισμα, είναι να έχεις μαζί σου βρεγμένα σπίρτα.
Ανώνυμος

17. Φίλησα το πρώτο μου κορίτσι και κάπνισα το πρώτο μου τσιγάρο την ίδια μέρα. Από τότε δεν ξαναβρήκα χρόνο για το κάπνισμα.
Αρτούρο Τοσκανίνι

18. Τα τσιγάρα είναι δολοφόνοι που ταξιδεύουν μέσα σε πακέτα.
Μαίρη Οτ

19. Το να πιστεύουμε ότι κάτι κάνουμε, τη στιγμή που δεν κάνουμε τίποτα, είναι η πρώτη παραίσθηση του καπνίσματος.
Ραλφ Γουόλντο Έμερσον

20.Από τότε που σταμάτησα το κάπνισμα, αποφάσισα να αφήσω μουστάκι, γιατί είναι καλύτερο για την υγεία. Άδειασα μάλιστα την ταμπακέρα μου από τσιγάρα και τη γέμισα με ψεύτικα μουστάκια, τα οποία πρόσφερα στους φίλους μου λέγοντας: Μουστάκι; Μουστάκι; Μουστάκι; Περίεργο, κανείς δεν τόλμησε να πάρει ποτέ.
Σαλβαδόρ Νταλί

21. Καπνιστές, η υγεία δεν είναι το παν, αλλά χωρίς την υγεία, όλα τα υπόλοιπα είναι τίποτα.
Ανώνυμος

22. Οι ζώνες καπνιστών στα εστιατόρια είναι σαν ζώνες ούρησης σε πισίνες.
Ανώνυμος

23. Το τσιγάρο είναι ένας φορητός ψυχολόγος.
Τέρι Γκιγιεμέ

24. Είναι εύκολο να κόψεις το τσιγάρο. Το έχω κάνει εκατοντάδες φορές.
Μαρκ Τουέιν

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Θα χαρώ να μάθω τι σκέφτεσαι!!!

Related Posts with Thumbnails