CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Protected by Copyscape Online Plagiarism Finder

BabelFish Universal Translator Widget

Σάββατο 24 Απριλίου 2010

Εδω ο κόσμος χάνεται....

 

......και ξαφνικά το μεσημέρι της Παρασκευής, ανήμερα της γιορτής του Πρωθυπουργού μας, αναγκάστηκε, ο καϋμένος, να μας ανακοινώσει τα νέα...... την ένταξη της οικονομικής διαχείρησης της Ελλάδας στο Διεθνές Νομισματικό Ταμείο.
Μα δεν το έλεγες νωρίτερα χριστιανέ μου να ετοιμάσω κάτι για τα παιδιά που θα έρθουν απο τα ξένα;;;; Έτσι ξεροσφύρι θα τη βγάλουν; Εκτός αν έχεις κανονίσει να έχουν κι ένα επίσημο ραντεβού με τη Τζούλια .



Αααα τότε αλλάζει να βγάλω κι εγώ η νοικοκυρά την ποδίτσα μου και να στρωθώ επί του καναπέως να οφθαλμολουτριστώ κι εγώ σαν άνθρωπος. 
Τι νομίζεις οτι περιμένω να δω κι εγώ? ε? Ενα "Ελλάδα έχεις ταλέντο", μια είδηση απο το "Star channel" ένα "Ράδιο Αρβύλα", να ενημερωθώ κι εγώ για τα δρόμενα τα ελληνικά. Μα θα είναι φοβερό γεγονός και μετά απο αυτό γιατί να με νιάξει που θα μου ρουφήξεις τα μισθά μου ? Θα έχω αποζημιωθεί εγώ βρε!!! Θα έχω παρακολουθήσει την συνάντηση με την μεγαλύτερη ελληνίδα σταρ και θα είμαι ευτυχισμένη. Τελικά το αρχαιότερο των επαγγελμάτων θα μας σώσει.......

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Θα χαρώ να μάθω τι σκέφτεσαι!!!

Related Posts with Thumbnails