CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Protected by Copyscape Online Plagiarism Finder

BabelFish Universal Translator Widget

Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου 2010

Κουτί παπουτσιών-Η μεταμορφωση!!!!

Καλά δεν είμαι η πρώτη που μεταμορφώνω ένα κουτί παπουτσιών!!!! Πολλά φιλικά και αγαπημένα blogs έχουν ασχοληθεί με αυτό! Είπα όμως κι εγώ να σας παρουσιάσω το δικό μας, το οποίο μας το ζήτησαν απο το σχολείο για να βάζουμε μέσα τα παιδιά τα πράγματα τους!!!

Οκ  I'm not the first one who transforms a shoe box!! Many friendly blogs have already done that. However, I would like to present ours, which we were asked to make by the teacher.

Πήρα λοιπόν ένα κουτί απο παπούτσια!!! Στην αρχή έλεγα να κολλήσω απλά κάποια χαρτιά για να το κάνω πιο όμορφο όμως δεν ήθελα να είναι ευαίσθητο στα σκισήματα (γιατί το μόνο σίγουρο είναι οτι δεν θα μείνει για πολύ ακέραιο!!!!) Ετσι λοιπόν αποφάσισα να κολλήσω με κρυσταλλική διάφανη κόλλα διαφορες σελίδες απο Mickey Mouse!!!!

I took a shoe box.At first I thought of just glue some papers on it to make it pretty but this wasn't enough for me. So I decided to glue with crystalline glue some Mickey Mouse papers.





Στο καπάκι ήθελα αντίθεση και σκέφτηκα να το βάψω κόκκινο η κόρη μου όμως επεμενε να το βάψουμε ένα πιο ροζουλί χρώμα κι έτσι κατέληξα στο χρώμα που βλέπετε κι έβαψα και μερικές γωνίες του κουτιού απο το ίδιο χρώμα!!!
On top I wanted a nice contradiction and I thought to paint it red but my daughter insisted on painting it a more pink colour so I painted the colour below and I paint some corners of the box as well!!





Κατόπιν έκανα ντεκουπάζ στο καπάκι με χαρτοπετσέτα και τόνισα με ακρυλικα χρώματα!!!!
After that I decoupage on top with napkin and I emphasised with acrylic paints. 




Εβαλα και λίγο γκλίτερ έτσι για το κοριτσίστικο του πράγματος και έγραψα και το όνομα της κόρης μαζί με το τμήμα της και παρα παπαμ έτοιμο το κουτί Αααααα συγνώμη έβαλα και εσωτερικό πανί και το πέρασα με βερνίκι για καλύτερη σταθερότητα και γυαλάδα!!!
I put some glitter on just to make it girlier and I wrote my daughter's name and there it is. Oh I forgot I put an internal felt and polished in order to look brighter!!!

Αυτά για σήμερα

Φιλιά

Μαρια Ζ

39 σχόλια:

  1. Μαράκι, τέλειο!!! Η κόρη σου θα καμαρώνει!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πιστεύω ότι θα έχει το ωραιότερο κουτί που θα έχει περάσει από το σχολείο ever! Αχ, γιατί να μην έχει ασχοληθεί ακόμη η μανούλα μου με το decoupage όταν ήμουν στην ηλικία της κορούλας σου, να έχω κι εγώ τέτοιο κουτί;! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωχ, θα δημιουργηθεί θέμα στο σχολείο...προβλέπω παράπονα απο τα άλλα παιδάκια στις μανούλες,και τι να κάνουν οι έρμες χωρίς ντεκουπάζ;;;
    Πολύ ωραίο Μαράκι το κουτί, καλή χρονιά νάχει το κοριτσάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Mαράκι μου έμεινα έκπληκτη.Φοβερή δημιουργία.
    Καλή σχολική χρονιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εγινε πολυ ομορφο!Τελεια ιδεα να βαλεις κομικς!!!Ειμαι σιγουρη οτι η μικρη θα ενθουσιαστηκε!Ευχομαι μια καλη σχολικη χρονια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. To σίγουρο είναι ότι θα ξεχωρίζει,πολύ μου άρεσε η ιδέα του μίκυ μάους!!!
    Καλή σχολική χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. παντου αφηνεις την σφραγιδα σου!!!! υπεροχη ιδεα!!!
    Το επομενο το θελω κρακελε χαχαχα...να μην λεμε μονο για το decoupage!!!xixixi....φιλακια Μαρια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τέλειο, τέλειο, τέλειο.......μου αρέσει πάρα μα πάρα πολύ!!!!Αχ μου αρέσει όταν κάποιος δημιουργεί κάτι με τα χεράκια του...
    Καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ ωραίο ! Και στην αδερφή μου στο σχολείο τους ζητάνε κάθε χρόνο κουτί αλλά δεν είχαμε σκεφτεί ποτέ να το μεταμορφώσουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. μαρια μου καποια στιγμη να κανεις ενα αφιερωμα στα υλικα που χρησιμοποιεις για τις κατασκευες σου! για παραδειγμα αυτη την κρυσταλλικη κολλα την βλεπω τοσο καιρο σε ξενα σαιτς και δεν ηξερα καν πως υπαρχει στην ελλαδα! ή τα υλικα που χρησιμοποιεις στο ντεκουπαζ!
    φιλια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μαίρη μου σε ευχαριστώ πολύ!!! Γεγονός είναι οτι της άρεσε πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μαριάννα μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ !!!! Μα εσύ κληρονόμησες το χάρισμα της μανούλας και είμαι σίγουρη οτι όταν θα έρθει η στιγμή (να μη βιάζομαι κι όλας .... χα χα χα) θα κάνεις το δικό σου παιδί ευτυχισμένο!!!! Εξάλλου ποτέ δεν είναι αργά .... ενα κουτί είναι πάντα χρήσιμο χα χα χα

    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χαρά ωραία ιδέα μου εδωσες ...θα στήσω έναν πάγκο έξω απο το σχολείο και θα πουλάω τα κουτιά μου χα χα χα χα
    Καλή χρονιά σε όλους

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Νιτσάκι μου γλυκό σε ευχαριστωωωω!!! Βάζω τα δυνατά μου !!!! Ελπίζω να είσαι καλά

    Σου στένλνω την αγάπη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Νικολέττα μου ναι του πήγε πολύ το κομικ τελικά!!!! Ας είναι καλά και η Μάγδα που εντυσε ολοκληρη καρέκλα με αυτό!!! Καλή χρονιά να έχουμε

    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ρενάκι μου σε ευχαριστώ πολύ !!! Καλή χρονιά να έχουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αλεξάνδρα κοίταξε να δεις μετά απο το ντεκουπάζ στο παπούτσι πέταλο που μου πρότεινες νομίζω οτι πράγματι θα πάρεις εσύ τα πρωτεία στο ντεκουπάζ ..... χα χα χα χα οπότε ας μου μείνει εμένα το κρακελέ!!! χι χιχ ιχ ιχι Φιλιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μαρία μου σε ευχαριστωωωωωωω!!!! Κι εμένα μου αρέσει να δημιουργώ

    Καλή χρονιά και πάλι

    Φιλιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Δεσποινάκι σε ευχαριστώ !!! Κι εγώ απλά δεν είχα αξιολογα κουτιά να στείλω γι αυτό το σκεφτηκα χα χα χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. pink μου βεβαίως να κάνω αφιερωμα !! Δεν το είχα σκεφτεί γιατί η κόλλα η συγκεκριμένη είναι μια απλή κρυσταλλική διάφανη ξυλόκολλα που πήρα απο το χρωματοπωλείο!!! (Με έχει σώσει πολλές φορές)

    Φιλιά πολλάαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. πολύ όμορφο!μου αρέσει πολύ που αξιοποιείς τα πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Η μεταμόρφωση δεν λες τίποτα φίλη! Του έδωσες και κατάλαβε λολ

    Μπράβο Μαράκι μου:-*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Σε βρίσκω πολύ πολύ καλή μου άρεσε πολύ η ιδέα με τα μικυ μαους!!!!!Καλή χρονιά στο κοριτσάκι σου και να σαι πάντα καλά να δημιουργείς!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. apla uperoxo!!!! bravo!!! polu wraia idea kai i douleia eksairetikh!! mou arese para polu!!! filia!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ουάου! τέλειο! αυτό είναι που λέμε κοριτσίστικο με τα όλα του! χμμμ θα αρχίζω να μεταμορφώνω κουτιά παπουτσιών χιχιχι όχι τίποτα άλλο, θα τα ψάχνει ο άντρας μου στο τέλος! χιχιχιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πολύ όμορφο Μαρία!!!! Και αυτό λέω να το αντιγράψω!!!! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Μαριαννάκι μου σε ευχαριστώ (ριζική μεταμόρφωση ε?)

    Φιλιά πολλά

    Μαρία μου για ακόμη μια φορά είναι τιμή μου να μου λες εσύ οτι είμαι καλή!!!! Πραγματικά είσαι μετρ στο είδος και το λιγότερο κοκκινίζω!!!! Σε ευχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου !!!! Καλή χρονιά

    Ιωάννα μου σε ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ!!!!

    Κάλι χα χα χα φαντάζομαι τον άντρα σου να βρίσκει τα παπούτσια του μέσα σε κουτιά απο παιδικά και ντεκουπάζ !!!! Θα εκπλαγεί χι χι φιλιά

    LiViLaVi Φυσικά και να το αντιγράψεις γι αυτό εξάλλου κάνω την ανάρτηση για να το δείτε και να φτιάξετε κι εσείς ίδια και καλύτερα πράγματα!!!! Κι εγώ εξάλλου τις ιδέες τις δανείζομαι απο τα γειτονικά σπιτάκια και απλά βάζω την δική μου πινελιά!!! (Εκτός απο μερικές φλασιές που μου ερχονται που και που!!! χα χα)

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Πάω να κάνω φορμάτ στο λαπτοπάκι μου!!!! Ελπίζω να πάνε όλα καλά και να είμαι σύντομα κοντά σας!!!! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Μαράκι είναι πολύ όμορφο το κουτί,ετοιμάσου όμως γιατί θα έρθει η μικρή σου και θα σου πει: Μαμά, το κουτάκι μου άρεσε στην Σοφούλα, θα της φτιάξεις και αυτής ένα;.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Μαράκι πολύ όμορφο εγινε το κουτί σου!! εμας μας ζήτησαν ένα απλό καφέ φάκελο με αυτια...δεν μας εδωσαν τη δυνατότητα για δημιουργία....
    γεια στα χεράκια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ασημίνα μου συγνώμη για την καθυστέρηση ( ο browser σε είχε βάλει στα ανεπιθύμητα σχόλια μόνος του, ευτυχώς που το είδα!!!)Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια!!!!


    Μανουσίνα χα χα χα είπα θα βγάλω και χαρτζιλίκι!!!! χα χα Σε ευχαριστώ

    Αλατάκι μου σε ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ Φιλιά

    Ελευθερία μου ευχαριστώ!!!! Καλή χρονιά και σε εσάς Φιλιάα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Eίναι φοβερό, θα το δοκιμάσω κι εγώ, από κουτιά άλλο τίποτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Καλή επιτυχία Λίλα!!!! Σε ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Το εκανες καταπληκτικο, ο,τι πρεπει για κοριτσακι.
    Καλη εβδομαδα να εχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. @ Δημιουργία Σε ευχαριστώ πάρα πολύ !!!!!! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Πανέμορφοοο!! Μου έδωσες ιδέα να φτιάξω και εγώ ένα τέτοιο για τα μολυβοστιλα μου!
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Καλημέρα Μαράκι!!!
    Τέλεια ιδέα...8α το κάνω να σπάσω την "μουντάδα" των κουτιών...που είναι και πολλά και να πιάσουν τόπο τα κόμικς που είναι στην αποθήκη κρυμμένα!
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Μαγδάκι κι εγώ σε κουτί παπουτσιών βάζω τους μαρκαδόρους και τα μολυβοστυλά!!!! Ξέρω οτι θα μεγαλουργήσεις

    Αλεξάνδρα οπως θα κατάλαβες ήδη πέρασα και φυσικά σε ευχαριστώ για την τιμή!!!


    Ευάκι μου τι κάνεις? Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και να ευχηθώ καλή επιτυχία αν αποφασίσεις να αξιοποιήσεις τα κουτιά σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα χαρώ να μάθω τι σκέφτεσαι!!!

Related Posts with Thumbnails