CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Protected by Copyscape Online Plagiarism Finder

BabelFish Universal Translator Widget

Τρίτη 14 Σεπτεμβρίου 2010

Mεταποιηστε τα παλια σας μπλουζάκια - Tutorial how to transform your old t-shirts

Ψάχνοντας στο ίντερνετ έπεσα επάνω στην φανταστική πρόταση
της stylewatch για να μεταμορφώσουμε μπλουζάκια!!! Αποφάσισα
λοιπόν να την αξιοποιήσω και να μεταμορφώσω κάτι παλιά φανελάκια
της κόρης μου!!!

Looking at the internet I found a fantastic idea of Stylewatch on how to
transform a t-shirt. I decided to use this idea and transform some of my
daughter's old t-shirts!!

Παίρνουμε λοιπόν το φανελάκι - μπλουζάκι και σχεδιάζουμε μια
διαγώνια γραμμή απο την άκρη του λαιμού μέχρι το κάτω μέρος
του μανικιού (μασχάλη) Προσοχή η γραμμή να μην είναι πολύ
κυκλική. Και κατόπιν κόβουμε με το ψαλίδι επάνω στην γραμμή.

We take the t-shirt and we draw a diagonal line from the edge of neck till
down the sleeve (armpit). Be careful the line not to be very round.
Afterwards we cut with the scissors guided by the line.











Kατόπιν στολίζουμε όπως επιθυμούμε...Εγώ χρησιμοποιησα
κορδέλες τις οποίες έδεσα στο μανίκι που έμεινε, έραψα πολύχρωμα κουμπιά στο διαγώνιο μέρος και κόλλησα με ρούχα για
υφάσματα ένα λουλουδάκι απο felt.

Σε επόμενη ανάρτηση θα σας δείξω και μια παραλλαγή του συγκεκριμένου

After that we garnish as we please.... I used ribbons which I tied on the sleeve
I sewed some coloured buttons and I glued (with glue for fabrics) a felt flower.

On my next post I will show you a different style using this style!!!

Καλή επιτυχία σε οποια το δοκιμάσει!!! Και φυσικά ευπρόσδεκτες
οι φωτογραφίες για να αναρτηθούν κι εδώ!!!

Good luck to everyone that will have a trial!! And of course I am waiting for your pictures as well in order to post them here .!!!


Maria Z

22 σχόλια:

  1. Καλή φάση! Στη φωτό η κορούλα σου φοράει την μπλούζα με άλλο μπλουζάκι από μέσα, ε;...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φανταστική ιδέα!!!! Βγήκε πολύ όμορφο!!! Νομίζω πρέπει να το εφαρμόσω και εγώ :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαριαννάκι μου ναι η κόρη μου είναι και όπως μπορείς να καταλάβεις απο μικρή "ποζάρει"!!! (τι έχουμε να τραβήξουμεεεε!!!) Νομίζω οτι αυτό το στυλ φοριέται τύπου grunge style με άλλη μπλουζα απο μεσα (αν δεν θες να φανεί το εσώρουχο σου βεβαίως βεβαίως)
    Ετσι κι αλλιώς δεν είναι κάτι ιδιαίτερο αλλά δεν είναι και το απλο φανελάκι που ήταν πριν!!!

    LiViLaVi Σε ευχαριστώ παρα πολύ για τα καλά σου λόγια!!! Καλή επιτυχία αν το εφαρμόσεις αν και είναι πάρα πολύ εύκολο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ωραία ανακάλυψη! Κοίτα να δεις τι μου θύμισες! Μαρία μου παλιότερα όταν ήμουν πιο μικρή έφτιαχνα ρούχα για την αγαπημένη μου Barbie κι έτσι στην συνέχεια έπαιρνα παλιές μπλούζες μου και τις μεταμόρφωνα αλλιώς. Και τελευταία έχω μεταμορφώσει αγαπημένες μπλούζες που είναι μονώχρομες με στιχάκια από αγαπημένα τραγούδια. 3 έχω κάνει... Αυτόν τον καιρό μάλιστα λόγω του σχολείου μεταμορφώνω τα απλά τετράδια μου με διάφορες εικόνες κ.α. έτσι για να ξεχωρίζουν. Μόνη μου βάζοντας τη φαντασία μου να δουλέψει!!! Όταν θα τα τελειώσω θα σας τα δείξω στο blog μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κρίμα που η ανάρτηση έγινε μετά το καλοκαίρι...
    Καλό για τα μπλουζάκια που γλύτωσαν!
    Μπράβο Μαράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μαρία μου γλυκιά αν ο άνθρωπος έχει ταλέντο πρέπει να το χρησιμοποιεί!!! Περιμένω πως και πως να μου δείξεις όλες σου τις δημιουργίες και φυσικά να μη σταματήσεις να δημιουργείς ακόμα και αυτά που δεν μας αρέσουν μπορεί να μας οδηγήσουν σε αριστουργήματα!!!
    Σε φιλώωωωωω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μαρια μου τελεια ιδεα!!!Μπραβο σου...Τελικα αμα εισαι δημιουργικος ανθρωπος μπορεις να εμπνευστεις απο τα παντα!!!Συγχαρητηρια...Οπως αξιζουν και συγχαρητηρια στο μοντελο ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. τι ωραιο μπλουζακι και τι υπεροχα μαλλια που πεφτουν στο μπλουζακι.Τελεια ολα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. χα χα χα Χαρά με τα χειμωνιάτικα γίνεται ακόμη καλύτερο το σχέδιο !!!!!
    Μπήκα κι εκεί που μου είπες (σε είδα και σε καμάρωσα κι εκτός απο όμορφη είσαι και το πρώτο ύψος!!!!) και σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την παραπομπή γιατί πράγματι μαθαίνω υπέροχα νέα πράγματα !!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γωγώ μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια!!!!

    meanan Ευχαριστούμεεεεεε (κι εγώ και τα μαλλιά χι χι χι)

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πάρα πολύ ωραία ιδέα και εξαιρετική η υλοποίηση και το tutorial! Πολλές ακόμα θα βρεις εδώ
    http://www.wardroberecycle.com/
    Eσένα που πιάνουν τα χέρια σου θα σου φανεί σίγουρα χρήσιμο , εγώ μόνο κοιτάω και θαυμάζω την ευρηματικότητα της κοπέλας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σκέφτομαι οτι το μοντέλο είναι όλα τα λεφτά......όχι οτι το μπλουζάκι πάει πίσω αλλά η κόρη κλέβει την παράσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τελικά η τέχνη θέλει φαντασία! Και όπως πάντα, διαφωτιστικότατες οι οδηγίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Super!!! Ευχαριστούμε και για τις οδηγίες! Το... μοντέλο σου ΦΟΒΕΡΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Α, πολύ ωραίο αυτό! Και χρήσιμοοο!! Ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τι ωραιααα!!!!! καινουργια αναρτηση επιτεεεεελουυυυς!!!!
    κρατας τις υποσχεσεις σου....και εισαι και φοβερη στις εκπληξεις...δεν περιμενα αυτη την θεματολογια!!!!!!
    δε συζητω για το επαγγελματισμο του μοντελου σου...!!!!!!
    ουτε το οτι εχεις ξεφυγει ....και μοδιστρος!!!!!!
    Πανεμορφη η δημιουργια σου και εξαιρετικες οδηγιες.
    φιλακια ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Δέσποινα εξαιρετική η σύσταση σου Το επισκέφθηκα και κόλλησα!!! Θα βρω εξαιρετικές ιδέες για πολλά αχρησιμοποιητα ρούχα και γραβάτες!!!!!! Σε ευχαριστώ και για τα καλά σου λόγια Φιλιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. pink σε ευχαριστώ πάρα πολύ !!! Με εμπνέουν όλα τα νεραιδένια πράγματα!!! Φιλιάαα

    Λίλα μου σε ευχαριστώ και είμαι σίγουρη οτι το μοντέλο θα εκτιμούσε το σχόλιο σου όμως δεν πρόκειται να της το πω γιατί αλλιώς απο τα 6 την βλέπω να γυρνάει δεξιά αριστερά σαν την Καγιά!!!! χα χα χα Φιλιάα

    Μαίρη μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!! Είναι τιμή μου να μου κάνεις ένα τόσο ζεστό και γλυκό σχόλιο!!! Εχω να μάθω πολλά Φιλιααα

    Ναντιά μου σε ευχαριστώ πάρα πολύύύύύύ!!!


    Ανεράιδα σε ευχαριστώ!!! Αξίζει να το προσπαθήσεις!!! χα χα χα Φιλιά

    Αλεξάνδρα χα χα χα είδες!!!!!! και μόδιστρος (ε ναι γιατί το μοδίστρα είναι πασέ!!!! χιχιχι) Πειραματίζομαι σχεδόν με ό,τι πέσει στα χέρια μου οπότε πάω απο εδώ και απο εκεί!! Αν και τώρα που το σκέφτομαι μια ντεκουπάζ θα ταίριαζε μούρλια στο μπλουζάκι χα χα χα χα χα
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ντρεπομαι να το πω.....το ειχα σκεφτει και εγω,,,χαχαχα
    τι κανεις μαρια μου?ολα καλα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Kαλώς την Αλεξάνδρα!!! Τι να κάνω τρέχω απο δουλειά σχολείο σπίτι μωρό αντρας δουλειές ......... ουφ Νομίζω οτι τρώμε στη στροφή την Μαίρη Παναγιωταρά!!!! Αλλά αξίζει τον κόπο!!!!
    Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. whoah this blog is excellent i really like reading your posts.
    Stay up the good work! You know, a lot of persons
    are searching round for this information, you can help them greatly.


    http://articles-database.info/article.php?id=353422
    http://articlelibrary.madhit.com/index.php?page=article&article_id=148256
    http://arpadisk.uw.hu/userinfo.php?uid=3442
    http://artark.com/content/instant-options-how-buy-real-followers-twitter-insights
    http://articlesmoke.com/article.php?id=9936

    my site ... lunatic

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα χαρώ να μάθω τι σκέφτεσαι!!!

Related Posts with Thumbnails