CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Protected by Copyscape Online Plagiarism Finder

BabelFish Universal Translator Widget

Σάββατο 4 Σεπτεμβρίου 2010

Θα το κάνω με .... αγάπη!!! - Ι will do it with love!!! (blog candy continues)

Το δωράκι που δίνω δεν τελείωσε ακόμα! Προλαβαίνετε να συμμετάσχετε στην κλήρωση δηλώνοντας συμμετοχή εδώ για να κερδίσετε αυτό το χειροποιητο καδράκι  ! Η κλήρωση θα γίνει σήμερα το μεσημεράκι μετά τις 4!


Η μοναδική φίλη Χαρά Θ. με προσκάλεσε σε ένα υπέροχο παιχνίδι γνωριμίας!!!! Με μεγάλη χαρά είδα το όνομα μου γραμμένο στη λίστα της κι έτσι κι εγώ με την σειρά μου ακολουθώντας τους κανόνες του παιχνιδιού πρέπει να επιλεξω μόνο 10 απο εσάς καλοι μου φίλοι (Δυσκολεύτηκα τόσο πολύ γιατί ξέρω τόσο αξιολογα άτομα που θελω να γνωρίσω καλύτερα πρέπει όμως να περιοριστώ μόνο σε 10)

Κανόνες

-Γράψε στο blog σου ποιος σε προσκάλεσε στο παιχνίδι.
-Γράψε 10 πράγματα που αγαπάς...
-Κάλεσε 10 bloggers να παίξουν κι εκείνοι το παιχνίδι!
 
 
10 πράγματα που αγαπώ 
 
  1. Τον άντρα μου και τα παιδιά μου που μου δίνουν δύναμη, αγάπη, κατανόηση και στοργή! 
  2. Τους γονείς μου και τα αδέρφια μου που τους αγαπώ πάρα πολύ! 
  3. Την μουσική που χωρίς αυτή δεν ζω! 
  4. Τα βιβλία και ειδικά όσα έχει γράψει ο Stephen King
  5. Τις κατασκευές που με κάνουν να νιώθω τόσο δημιουργικη
  6. Η διακόσμηση του σπιτιού μου 
  7. Η φύση και η θάλασσα, μπορώ να την χαζεύω ώρες 
  8. Το μαγείρεμα, που κι αυτό με κάνει να νιώθω δημιουργικη και χαίρομαι να ακούω τα κουτάλια και τα πηρούνια να δουλεύουν ασταμάτητα (ειδικά οταν έχω φτιάξει κάτι καλό) 
  9. Η ζωγραφική που με βοηθά να εκφράζομαι 
  10. Να βοηθώ τους συνανθρώπους μου που το έχουν ανάγκη και το αξίζουν!  
 
10 Βloggers
 
  1. pink dreamer 
  2. Maria {Passion} 
  3.  Νιτσα 
  4. Αθηνα Μπασιουκα  
  5.  Καλι & Εl
  6. Ελευθερία
  7. Εφη
  8. Μελένια
  9. Ιωάννα
  10. Φένια
Πολλά φιλιά 

Μαρια Ζ
 
 

13 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίο το καδράκι σου!!Μπράβο! Εγώ έχω πολυυυυ καιρό μπροστα μου μεχρι να πετυχω αυτά που κάνεις!Μιας και είμαι εδώ...στα δικά μου καδράκια τα βάφω, τους κολλάω χρυσόσκονη και μετα κολλάω τρισδιαστατα το χαρτόνι με το κειμενάκι. Περιτο να σου πω πως όλοι αστράφτουμε από την πολή χρυσόσκονη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μαρια μου σε ευχαριστω για την τιμη και την προσκληση!!!
    θα κανω σχετικη αναρτηση τη δευτερα!!!
    φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μαρια τρελαινομαι για τον στ. κινγκ κι εγω! εχω διαβασει ολα του τα βιβλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πένυ μου σε ευχαριστώ τόσο πολύ για τα καλά σου λόγια!!! Εγώ πάλι θαυμάζω την δουλειά που κάνεις με τα βιβλία ευχών!!! Είσαι καταπληκτική

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Pink μου κάτι πήρε το μάτι μου οτι ένα απο τα βιβλία που διαβάζεις τώρα είναι st. King (I love this guy!!!!) Εχω διαβάσει τα περισσότερα βιβλία του (πάνω απο 40 βρίσκονται στην βιβλιοθήκη μου) αλλά έχω μεγάλο παραπονο γιατί δεν έχει τύχει να ξεκινήσω τον Μαύρο πύργο!!! Τα μεγάλα πνεύματα ........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κορίτσια, το "Κούτζο" το έχετε διαβάσει;; Είναι το μόνο του Κινγκ που έχω διαβάσει, αλλά είναι τόσο δυνατό και παραστατικό που με έκανε να μη θέλω να διαβάσω άλλο δικό του!! Κυριολεκτικά σε καθηλώνει αυτός ο άνθρωπος!! Τα θέματά του όμως είναι αρκετά "σκοτεινά" για μένα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανεράιδα μου να ήξερες τι μου θύμησες τώρα!!!! Είναι απο τα βιβλία που διάβαζα στο λεωφορείο στην διαδρομή για δουλειά. Λίγες σελίδες πριν το τέλος λοιπόν, έχω μπει στο λεωφορείο (πρωί) να πάω στη δουλειά !!! Διαπιστώνω στην πορείο οτι το λεωφορείο ακολουθεί διαφορετική πορεία απο την συνηθισμένη κι είχα αρχίσει να εκνευρίζομαι!!!! Ξαφνικά σταματάει σε πολύ γνωστό λιμάνι και περιμένει το πλοιο για να πάρει τον κόσμο!!! Σκέφτομαι"Θα τελειώσω το βιβλίο και θα πάω μπροστά στον οδηγό και θα γίνει χαμός" Ε, με το που τελείωσα το βιβλίο είχα βουρκώσει και παρόλο που είχε συννεφιά έβαλα και τα γυαλιά του ηλίου για να μη βλέπουν τα δάκρυα στα μάτια μου και λουφαξα στη θέση μου!!! Χα χα χα ήθελα να γίνει και χαμός !!!!! Γενικά το στυλ που γράφει είναι πράγματι σκοτεινό όμως είναι τόσο παραστατικός και ασχολείται και θέματα φαντασίας που είναι το στοιχείο μου!!! Νομίζω οτι πολύ απλά ξέρει πως να σε κάνει να φοβηθείς ή να νιώσεις πολύ έντονα πράγματα (κυρίως μάλλον αρνητικά)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. λοιπον μαρια και ανεραιδα το κουτζο και ο μαυρος πυργος νομιζω ηταν οι μεγαλυτερες του αποτυχιες!!!
    εχετε διαβασει το ροουζ μαντερ; απο τα πιο συγκλονιστικα του βιβλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εμένα το Κουτζο μου άρεσε οσο για τον Μαύρο Πύργο δεν τον έχω διαβάσει αλλά με χαροποιείς που μου λες οτι δεν αξίζει για να μη σκάω που δεν το έχω!!! χι χι
    Το Ροουζ Μάντερ είναι απο τα πρώτα του που διάβασα και το έχω λιώσει το βιβλίο!!! Το έχω διαβάσει πάνω απο 10 φορές!!! Αυτό που εμένα δεν μου άρεσε ήταν(δεν θυμάμαι τίτλο ) αυτό που έμεινε μια γυναίκα κλειδωμένη με χειροπέδες πάνω σε ένα κρεβάτι σε όλο το βιβλίο!!! (νομίζω ένα όνομα έχει για τίτλο)
    Χαίρομαι που συνάντησα κι αλλη King οφίλη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μαρία μου, σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την πρόσκληση στο παιχνίδι!!! Ελπίζω κάποια στιγμή να βρω χρόνο για να παίξω στο μπλογκ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μαρία μου πρέπει να σου πω ότι χάρηκα που είδα το όνομά μου στη λίστα των προσκλήσεων. Σ΄ευχαρσιτώ πολύ, πολύ, πολύ!!! Το ίδιο έκανα κι εγώ, μιας και πρώτα "έπαιξα" και μετά είδα αυτή σου την ανάρτηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. St.King κάποτε ήταν αγαπημένος. πραγματικά έπαιζε με το μυαλό μου αυτός ο άνθρωπος. Πλέον δεν μπορώ να τον ακολουθήσω. Αλλά σίγουρα είναι κορυφαίος. Πέρα απο την δημιουργία έχουμε άλλο ένα κοινο. :) Πολλά φιλιά και καλή μέρα σου έυχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @μουα Πόσο χαίρομαι που έχουμε με όλες τις φίλες πάνω απο ένα κοινό σημείο ταύτισης!!!! Τυχαίο? Δε νομίζω!!! χα χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα χαρώ να μάθω τι σκέφτεσαι!!!

Related Posts with Thumbnails