CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Protected by Copyscape Online Plagiarism Finder

BabelFish Universal Translator Widget

Τετάρτη 20 Οκτωβρίου 2010

Τα νεα μας στα γρήγορα

Πολύ πολύ τρέξιμο μιας και είμαστε στην τελική ευθεία!!!!!! Την Κυριακή βαπτίζουμε κι ελπίζω να εχει καλό καιρό. Εχω τελειώσει με τις κατασκευές ( 2 καμβαδάκια θα στολίζουν το τραπέζι των ευχών, χωνάκια για γλυκίσματα, μολυβοθήκη για τα στυλό, βιβλίο ευχών , ) και τρέχω για να σουλουπωθώ κι εγώ!!! Ετοιμάζονται και οι τελευταίες λεπτομέρειες των τραπεζιών και απο Δευτέρα θα σας έχω τις δημιουργίες!!!! Το ντεκουπάζ έχει παίξει πολύ στα καμβαδάκια μου οπως και στη μολυβοθήκη!!!!

Σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον και την συχνή επίσκεψη απο το σπιτάκι μου και υπόσχομαι να επανορθώσω αυτή την απουσία.
Περνώ απο όλα τα σπιτάκια και βλέπω τα νέα σας και προσπαθώ να σχολιάζω απλά μερικές φορές κοιτώ βιαστηκά και μετά τρέχω........

Σας φιλώ

Μαρια Ζ

28 σχόλια:

  1. Εύχομαι να είναι μια υπέροχη μέρα που θα τη θυμάστε για πάντα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ και εγώ συγγνώμη που έχω χαθεί εντελώς,αλλά το φταίξιμο είναι όλο του σχολείου!!!
    Σου ευχομαι να πάνε όλα καλά(που θα πάνε είμαι σίγουρη,με τόση όρεξη που έχεις!) και η βάπτιση να είναι όπως ακριβώς τη σχεδιάζετε και καλύτερη!!
    Σου στέλνω πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. με το καλο!!!! και στειλε καμια μπομπονιερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Με το καλό να βαφτιστεί το ζουζούνι και να περάσετε τέλεια! Περιμένουμε να μάθουμε νέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. με το καλό στη βάπτιση και περιμένουμε με αγωνία τις δημιουργίες σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. με το καλο.περιμενω με ανυπομονησια φωτο.φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ειμαι σιγουρη οτι ολα τα εχεις κανει τελεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μαράκι μου με το καλό και είμαι σίγουρη ότι θα τους εκπλήξεις όλλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. όλα καλά θα πάνε, να περάσετε υπέροχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εύχομαι και γω να πάνε όλα καλά!!!και να καταπλήξεις με τις δημιουργίες σου.....περιμένω ανάρτηση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Με το καλό Μαράκι! Περιμένουμε φωτος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Με το καλό Μαρία!!!! Όλα θα είναι τέλεια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Με το καλό η βάπτιση του μικρού σου, όλα θα πάνε καλά και περιμένουμε τις φωτογραφίες των δημιουργιών σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Με το καλό η βάπτιση και μην έχεις καθόλου άγχος! Περιμένουμε φωτογραφίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Με το καλό η βάφτιση και μην αγχώνεσαι όλα θα γίνουν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Με το καλο ευχομαι να γινει η βαπτιση!!!Ολα θα πανε τελεια!!!Ανυπομονω να δω φωτο!!!Καλα να περασετε και μην ανγχωνεσαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Με το καλό η βάφτιση Μαράκι μου!!Περιμένω να δω φωτογραφίες.Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Επιτεεεελους!!!
    Με το καλο να γινει η βαφτιση ,,,και απο Δευτερα εδω!!!
    Αντε γιατι τα εχω παρει που δεν μπορω να σε βρισκω ευκολα.
    μου λειπεις!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. χιχιχιχι...Κυριακη!!!!!! εφτασεεε!!...και εχει υπεροχη λιακαδα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. πως πηγε????/ θα εισαι ξεθεωμενη τωρα...
    καλη σου ξεκουρασηηηη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα χαρώ να μάθω τι σκέφτεσαι!!!

Related Posts with Thumbnails