CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Protected by Copyscape Online Plagiarism Finder

BabelFish Universal Translator Widget

Σάββατο 2 Οκτωβρίου 2010

H ώρα της αποκάλυψης!! - Time for revelation!!

Αγαπημένες μου φίλες οπως σας είπα και στα σχόλια της προηγούμενης ανάρτησης, διασκέδασα απίστευτα με τις απαντήσεις οι οποίες ήταν λες και ήσασταν στο μυαλό μου μιας και τα είχα σκεφτεί όλα όσα γράψατε!!!! Ομως με κέρδισε μια σκέψη η οποία τριγυρνούσε στο μυαλό μου εδώ και λίγο καιρό μιας και απο αυτό δεν είχα (και χρειαζεται!!!!) Αρα οι νικήτριες της ερώτησής είναι : Το αλατάκι και η Μαρία {Passion}  μιας και τελικά το έκανα ΚΟΥΜΠΑΡΑ!!!!!! Ιδού το αποτέλεσμα 










Και τώρα επειδή οφείλω να το κάνω θα απαντήσω σε ενα προς ένα τα σχόλια σας (με τη σειρά που μου τα στείλατε) γιατί με το ζόρι κρατιόμουν !!!!!


Μαίρη μου σε ευχαριστώ για την σκέψη!!! Αρχικά για μολυβοθήκη ξεκίνησα στην πορεία και μετά απο πολλές αλλαγές για το τι θέλω κατέληξα στον κουμπαρά!!! Φιλιά πολλά 


Χαρααααααααααα χα χα χα δεν το βρήκες κι έτσι δεν χρειάζεται να σου πω τι θα κέρδιζες (χι χι χι) ή μάλλον θα σου πω μιας και το έχεις κερδίσει έτσι κι άλλιώς...... Εχεις κερδίσει μια πιστή θαυμάστρια στα έργα σου ..... χρειάζεται να πω ποια? Μάλλον όχι!!!! 


Κατερίνα μου το σκέφτηκα και το γλαστράκι αφού τελείωσα με την ζωγραφική γιατί πραγματικά με παρέπεμπε πολύ εκεί αλλά τελικά μάλλον δεν έβρισκα τι να φυτέψω μέσα!!! χα χα χα 


Livi σε ευχαριστώ τόσο πολύ για το κομπλιμάν!!!! Φιλιά


Ασημίνα μου δεν υπάρχει περίπτωση να το βάλω κάτω με μια τόσο εξαιρετική τεχνική!!!! Είναι τιμή μου που έχω το σχόλιο σου!!!! Και φυσικά περιμένω με ανυπομονησία τα έργα σου και τις τεχνικές σου

Μαριάννααααααααααααααααα χα χα χα χα χα χα αυτό ομολογώ πως δεν το είχα σκεφτεί δηλαδή να συνεχίσω να βάζω μέσα την κρέμα του μικρού μιας και οι κανούριες κρέμες που παίρνω έχουν το δικό τους κουτί χα χα χα χα πάντως ήταν απο τις πιο πρωτότυπες η σκέψη σου !!! και ανυπομονη γιατί έσκασες? χα χα χαχα  Φιλιάααα

Μαρία μου είσαι απολαυστική και σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια καθώς και για την ανταπόδωση του βραβείου!!!! Είναι τιμή μου Φιλιάα

painter σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το υπέροχο σου σχόλιο !!! Πολλά φιλιά


Μανουσίνα μου Σε ευχαριστώ. Θήκη για γλαστράκι οπως θα διάβασες και παραπάνω τελικά δεν είναι αλλά να που έχεις μια εξαιρετική ιδέα για το τι να κάνεις όλα τα κουτιά που έχεις!!!


meanan μου σε ευχαριστώ για το κομπλιμέντο!!! Φιλιά


Δέσποινα μου όχι δεν είναι μολυβοθήκη και μου πέρασε απο το μυαλό να αφήσω το καπάκι έτσι και να βάζω μικροπράγματα

Ρένα το σκέφτηκα να βάζω μέσα χτένες και βούρτσες αλλά η διακοσμηση σε αυτή την περίπτωση θα είναι πολύ διαφορετική!!!! Φιλιάαα


Κάλι τελικά δεν το έκανα γλαστρακι παρόλο που όπως λέω και παραπάνω ήταν μια απο τις σκέψεις μου γιατί του ταίριαζε!!! Φιλιά


Pink χα χα χα χα χα γελάω ακόμη ..... να βάζω μέσα τον μικρό όταν κάνει αταξίες ε? δεν είναι και τόσο κακή ιδέα χα χα χα  οσο για τις απορίες σου ελπίζω να σε κάλυψα οτι χρειαστείς εξάλλου εδώ είμαι!!!! Φιλιααααα


Αλεξάνδρααααα μου  γλυκιά περιττό οτι με την ανάρτησή σου για τις πουέντ με συγκίνησες !!!! Στο θέμα μας τώρα Καλέ δεν έκανα λάθος με το κρακελέ , δεν ήθελα να κυριαρχεί το μωβ ούτε όμως και το ροζ , τα ήθελα ακατάστατα σε μεγάλες επιφάνειες και ο μόνος τρόπος ήταν να μην αφήσω να στεγνώσει το κρακελέ !!!! χα χα χα χα μελετημένες κινήσεις χα χα χα χα Και πραγματικά είμαι πολύ τολμηρή και δεν θα το βάλω κάτω. Το one stroke είναι μια φανταστική τεχνική!!! Φιλιααααααα


Ρεβεκκα μου τελικά όπως είδες δεν είναι γλαστράκι και σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το σχόλιο σου. Φιλιά πολλά

Αλατάκι το βρήκεεεες !!! Κουμπαρας έγινε και έβαλα μέσα όλα τα ψιλολοίδια μας (ελπίζω να ρίχνω και πιο χοντρά στο μέλλον!!!!) Φιλιαααααα


Νάντια μου εσύ είπες όλες τις σκέψεις μαζεμένες ε? Τελικά δεν έγινε τίποτε απο όλα αυτά !!! Σε ευχαριστώ πολύ για το γλυκό σου σχόλιο Φιλιάααα


Μαρία μου το βρήκες κι εσύ!!! Μα πως το φαντάστηκες είμαι πολύ περίεργη!!! Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το υπέροχο σου υστερόγραφο!!!! Φιλιά πολλά


Σταυρούλα μου χα χα χα χα λες να παίρνω ιδέες ε? χα χα χα οχι το είχα φτιάξει απο πριν αν και τώρα μου έδωσες κι άλλη ιδέα χα χα χα Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!! Φιλιά

my craft and art creations Σε ευχαριστώ για το εξαιρετικό σχόλιο σου!!! Ναι με ακρυλικά το έβαψα και για να καταλάβεις το έβαψα με ακρυλικά του χρωματοπωλείου (ξέρεις απο αυτά που βάφουμε τους τοίχους) και μετά το πέρασα με βερνίκι νερού για σταθερότητα!!!! 

Νιτσάκι μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ φιλεναδούλα μου!!! Φιλιά 


Φιλιά σε όλες

Μαρία Ζ

18 σχόλια:

  1. xa xa σου ευχομαι να τον γεμισετε με πολλα πολλα ευροπουλα!!!!!
    φιλια
    Γερακινα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ωραια ιδεα μαρια μου!!! ιδικα αυτες τις μερες ακομη και τα δεκαρακια να μαζευεις πολυτιμα ειναι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. συγνωμη!!!!! ειμαι και δασκαλα!!! το ειδικα με ει !!!βιαστηκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν παίαίαίζωωωω...με παραπλάνησες...
    Γιατί δεν είπες οτι θάβαζες και το καπάκι;;;
    Θα τόβρισκα κιεγωώώώ (τώρα κλαίω γοερά)
    Αντε σε συγχωρώ, γιατί είσαι ευρηματική και σου εύχομαι να σκάσει απο τα Ευρώ που θα του χώσεις
    (όλοι με μία ελπίδα ζούμε την σήμερον ημέρα...)
    Σε φιλώ και σ ευχαριστώ θαυμάστριά μου, Ρουβάς νιώθω!!!!χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. χαχαχα!!! Ομολογώ ότι κουμπαρά δεν σκέφτηκα!!! :P
    Φοβερός! Μακάρι να γεμίσει λεφτάκια που θα χαλάσεις -σε τι άλλο- σε υλικά για κατασκευές και καλλιτεχνίες!!! :P :P :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. συμφωνω με τη Χαραααα!!!Δεν παιζω...μας εκρυψες το καπακι!!!πονηρηηη.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ειναι αληθεια οτι κουμπαρα δεν σκεφτηκα,πως θα καταφερεις να τον γεμισεις στην εποχη μας?Σου το ευχομαι ολοψυχα παντως να γεμισεις και αυτον και αλλους πολλους.Πολυ ωραια ιδεα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γερακίνα ευχαριστώωωωω πολλά φιλιάαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Pink ευχαριστώ !!!!! Κι εγώ αυτό σκέφτηκα μέχρι και φραγκοδίφραγκα να μαζεύω!!!! χα χα χα Το έλαβες το μέιλ μου? Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Α Χαρά ααααααα όλα κι όλααααααααα!!!! Το καπάκι το έδειχνα βαμένο σε μια φωτογραφία!!! Τι ήθελες να σου πω οτι θα ανοίξω και τρύπα? χα χα χα χα χα Φιλιά Ρουβοχαρά χα χα χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μαριάννα ελπίζω να γεμίσει τόσα λεφτά που να περισσεύουν κι απο τις αγορές με τις χειροτεχνίες (τι πόθος κι αυτός!!!!!!!!!!!) χα χα χα Φιλιάαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μισιρλού σουρλουλού μαζέψου κι εσύυυ!!!!!! χα χα χα χα Εκτός του οτι σας το έδειξα το καπάκι έχω και 2 ανθρώπους που το βρήκαν !!! χα χα χα χα Την επόμενη φορά θα το βρεις σίγουρα !!!! Μουάτσ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αχ Νάντια είναι μια καλή ερώτηση το πως θα καταφέρω να τον γεμίσω ελπίζω όμως να το κάνω και γρήγορα!!!! :Ρ Φιλιααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Όλο το κλου ήταν το καπάκι, το οποίο ήταν απόν! Οπότε ...ζαβολιά!!! χιχιχιχι Εύχομαι να το γεμίσετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Βέβαια όσες δεν είχαμε ίντερνετ δεν είχαμε και την ευκαιρία της δόξας!
    Οχι ότι θα το έβρισκα!!!
    Καλό γέμισμα! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Η πρώτη σκέψη ήταν κουμπαράς και έμεινα σ' αυτή την σκέψη! Ένας κουμπαράς πάντα χρειάζεται! Τώρα αν μας περισσεύει κάτι για να ρίχνουμε εκεί μέσα, αυτό είναι άλλο θέμα!

    Πάντως χαίρομαι που το βρήκα...άρα δεν είπα βλακεία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλη εβδομαδα να εχεις.Με το καλο τωρα να γεμισεις τον κουμπαρα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΟΜΟΡΦΟΣ ,ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΕΥΡΗΜΑΤΙΚΟΣ Ο ΚΟΥΜΠΑΡΑΣ!!!!!!!!ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΓΕΜΙΣΕΙ ΓΡΗΓΟΡΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα χαρώ να μάθω τι σκέφτεσαι!!!

Related Posts with Thumbnails