CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Protected by Copyscape Online Plagiarism Finder

BabelFish Universal Translator Widget

Σάββατο 5 Φεβρουαρίου 2011

Υπενθύμιση!!!

Καλές μου φίλες ,
Η αρρώστια που με ταλαιπωρεί όλη αυτή την εβδομάδα με πήγε πολύυυυυυυυυ πίσω απο τις αγαπημένες μου κατασκευές!!!
Δεν έχω κάνει τίποτα, δεν έχω προχωρήσει τίποτα.......νιώθω μόνιμα κουρασμένη κι ελπίζω αυτό να αλλάξει!


Αυτή η ανάρτηση είναι μια τελευταία υπενθυμιση για όσες δεν έχετε κάνει ακόμα τις αγορές σας απο το Enjoy Scrapping με την μοναδική έκπτωση για τα μέλη του Greecycle -10% για τις αγορές σας άνω των 30€!
Αν δεν είστε μέλη του Greecycle προλαβαίνετε να γραφτείτε και τώρα ακόμα και θα σας στείλω τον εκπτωτικό κωδικό!!! 
Απο ότι μαθαίνω η ενέργεια αυτή έχει τεράστια επιτυχία και πολλά πράγματα έχουν εξαντληθεί, όμως η ποικιλία είναι μεγάλη και προλαβαίνετε μέχρι το βράδυ να ολοκληρώσετε τις παραγγελίες σας όσες δεν το έχετε κάνει ακόμα!!!


Επίσης να σας θυμίσω και το blog candy που συνεχίζεται μέχρι και τις 8 του Φλεβάρη, την ημέρα των γεννεθλίων μου, και είναι το παρακάτω



Πολλά φιλιά

Μαρία Ζ

15 σχόλια:

  1. ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ!ΥΠΟΜΟΝΗ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ...
    ΚΑΙ ΕΓΩ ΧΑΛΙΑ ΕΙΜΑΙ...
    ΣΕ ΦΙΛΩ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΗΡΕΜΟ ΒΡΑΔΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όλος ο κόσμος είναι χάλια τελικά! Περαστικά σας κορίτσια! Και γρήγορα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαρία μου περαστικά, έχω και εγω το γιο μου μια βδομάδα άρρωστο και εγω με το ζορι στεκομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αχ μαρια μου κι εγω δε λεω να συνελθω! περαστικα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Περαστικά κ ένα φιλί απο μακριά...αν κ θα έρθει κ σε μένα...όλοι έτσι είναι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. "Μόνιμα κουρασμένη" αλλά ντούρα στις αναρτήσεις, μας έχεις έννοια.Περαστικά Μαράκι,παρηγορήσου όλη η Ελλάδα είναι στο κρεββάτι.
    Μακάρι να μπορούσα να αγοράσω κάτι απο το κατάστημα (έριξα ματούλα και πράγματι έχει πανέμορφα γκατζετάκια)αλλά δεν κατέχω το άθλημα.Θα το έχω όμως υπόψη μου,για πάσα χρήση στο μέλλον.
    Και πάλι περαστικούλια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Περαστικά σου Μαρία κι εγώ έχω και τους δύο γιους μου άρρωστους. Μάλλον η μισή Ελλάδα δεν είναι καλά.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μαρία μου περαστικά σου. Εχω κι εγώ τους δυο γιούς μου άρρωστους....Μάλλον η μισή Ελλάδα δεν είναι καλά.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΜΑΡΑΚΙ ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!τΕΛΙΚΆ ΑΥΤΉ Η ΓΡΊΠΗ ,ΕΠΙΜΈΝΕΙ ΠΟΛΥ Η ΑΦΙΛΌΤΙΜΗ!!!!κΑΛΌ ΒΡΆΔΥ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Περαστικούλια Μαρία!
    Η μισή Ελλάδα είναι κρυωμένη αυτόν τον καιρό!:)
    Να ξεκουραστείς καλα!!
    φιλιά:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. περαστικά...και εγω κρυωμένη από χθες...καλή βδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Περαστικά σου, Μαρία. Η άνοιξη θα έρθει και θα είναι όλα καλύτερα :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Περαστικά!!!!!!! Ολοι το ίδιο είμαστε...που λέει και το ασμα!!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μαρία μου, έχεις βραβειάκι, έλα να το πάρεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα χαρώ να μάθω τι σκέφτεσαι!!!

Related Posts with Thumbnails