CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Protected by Copyscape Online Plagiarism Finder

BabelFish Universal Translator Widget

Τετάρτη 23 Φεβρουαρίου 2011

Για όσες δεν το ξέρετε........

..............το Greecycle διοργανώνει κάτι ακόμα!!!!
Μια καινούρια "δραστηριότητα" λαμβάνει χώρα εκεί και είναι η παρακάτω:

Νομίζω οτι όλοι ηρεμήσαμε απο τον Μεγάλο Διαγωνισμό Αγάπης, χαλαρώσαμε και είμαστε έτοιμοι για το επόμενο βήμα!!!
Οι κατασκευές είναι και πάλι το θέμα μας και η ιδέα έπεσε στο τραπέζι αρχικά απο την Chris!!!
Τι θα κάνουμε αυτή τη φορά?

Θα ανταλλάξουμε δωράκια , πράγματα που θα έχουμε φτιάξει με τα χεράκια μας, και πως θα γίνει αυτό? Μετά απο δυο εβδομάδες θα πραγματοποιηθεί κλήρωση (στις 4 του Μάρτη το απόγευμα) και ο τρόπος ανταλλαγής θα έχει ως εξής:

Ο Πρώτος που θα κληρωθεί θα χαρίσει την κατασκευή του στον Δεύτερο, ο Δεύτερος που θα κληρωθεί θα χαρίσει την κατασκευή του στον Τρίτο κλπ. ο τελευταίος θα χαρίσει την κατασκευή του στον Πρώτο!!!

Το δώρο που θα κάνετε μπορεί να είναι οτιδήποτε .... ακόμη και μια κατασκευή που φτιάξατε πιο παλιά ή η συμμετοχή σας απο τον Μεγάλο Διαγωνισμό Αγάπης:!

Καλές κατασκευές και καλές ανταλλαγές!!!



Μπορείτε να δηλώσετε συμμετοχή εδώ !!!

Καλές δημιουργίες λοιπόν!!!

9 σχόλια:

  1. Πόσο καταπληκτική ιδέα;;; Εννοείται ότι έχω δηλώσει ήδη συμμετοχή! Για να μη ξαναπαραπονεθεί καμιά μας για τις κληρώσεις που δε μας πάνε!! :)
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΝ ΜΕ ΘΕΛΕΤΕ.....ΚΑΛΗ ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΤΗ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Περιμένω να γίνει η κλήρωση να δω σε ποιον θα στείλω το κεράκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τελικά οι ιδέες σας είναι πραγματικά αστείρευτες! κι έτσι όλοι θα έχουν δωράκι!!! καλόόό, μπράβο κορίτσια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ήθελα να παίξω αλλά δεν κατάλαβα που πρέπει να αφήσω το σχόλιο μου!!! Ίσως επειδή νυστάζω και το μυαλό μου ήδη κοιμάται...Δώσε μου οδηγίες....please!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΜΑΡΑΚΙ ΠΑΝΤΑ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΗ ΙΔΕΑ!!!
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΠΤΗ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ!!
    ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Eννοείτε οτι τρέχω να δηλώσω συμμετοχή! Μπράβο Μαρία!!
    Να περάσεις όμορφα σήμερα ότι και να κάνεις.
    Φιλιά!
    xo

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα χαρώ να μάθω τι σκέφτεσαι!!!

Related Posts with Thumbnails