CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Protected by Copyscape Online Plagiarism Finder

BabelFish Universal Translator Widget

Δευτέρα 4 Απριλίου 2011

Αναπαλαιωση εικόνων

Στην πορεία των κατασκευών μου μια απο τις αγαπημένες μου ασχολίες είναι η αναπαλαίωση εικόνων!!!! Ωραία τεχνική με πολλές διαδικασίες για να γίνει σωστά αλλά το αποτέλεσμα είναι εξαιρετικό!!!

Με μαγεύουν κάθε φορά τα χρώματα .....


και φτιάχνοντάς τες υπάρχει πάντα κάτι που πλανάται στον αέρα!!! Μια αύρα προστασίας και ιεροσύνης!!!


Καλημέρα και πολλά φιλιά (τρέχω πάλι για να σας προλάβω)

35 σχόλια:

  1. ειναι πολυ ομορφο αυτο που κανεις Μαρια μου,και πολυ δυσκολο απ οτι ξερω απο την ξαδερφη μου που κανει το ιδιο...μπραβο σου για την υπομονη και την αγαπη που βγαζεις σε ολα αυτα που πιανεσαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καταπληκτικό. Το αποτέλεσμα είναι η ανταμοιβή σου!
    Καλημέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και μένα μου αρέσει πολύ αν και έχω καιρό να φτιάξω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπάρχει κάτι που δεν ξέρεις να κάνεις???
    Σε παρακαλώ , αν υπάρχει , πες μου να ξέρω δηλαδή...Τα χρυσά σου τα χεράκια, μεγαλούργησαν πάλι στην αναπαλαίωση!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα πολυτάλαντο Μαράκι!!! Κάθε φορά και κάτι καινούργιο!!!!! Φιλάκια και καλή εβδομάδα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αν και μου λείπουν οι απαραίτητες γνώσεις για να κρίνω, αυτό που βλέπω είναι ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πρέπει να είναι πολύ σχολαστική δουλειά αλλά σίγουρα σε ανταμοίβει το αποτέλεσμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπεροχες Μαρια μου,εμενα δεν με μεγεψαν μονο τα χρωματα αλλα όλο το αποτέλεσμα,φιλια καλη βδομαδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα κι από μένα!!
    Καταπληκτικό το αποτέλεσμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ωραία τεχνική αλλά και πολύ δύσκολη!
    Πραγματικά όμως αξίζει!
    Φιλιά, καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μαρία,δύσκολη τεχνική,αλλά σίγουρα το αποτέλεσμα μόνο ικανοποίηση σου προσφέρει.
    Καλή εβδομάδα-φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μπράβο Μαράκι!!Πραγματικά πρέπει να είναι δύσκολο,αλλά αξίζει τον κόπο!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χριστιανή μου (πάει εδώ) θα καταλήξεις σε μία τεχνική, σε ένα πράγμα;;; Μ έχεις τρελλάνει! Πόσα κάνεις συγχρόνως και το περιεργο είναι οτι τα προλαβαίνεις όλα.
    Θα λείψω για 1 1/2 μέρα μετά ετοιμάσου για παιχνίδι...
    Φιλιάαάάά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μπράαβο!Απ' όλα ξερεις!!!Καλή εβδομάδα!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΥΠΕΡΟΧΕς ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΥΜΦΩΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΧΑΡΑ!!!ΟΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ 1 .ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. μπραβο Μαρια ειναι ομορφη η δουλεια σου
    μην ακους... να ασχολησαι με οσα πιο πολλα μπορεις ετσι δεν θα βαριεσαι
    γεια στα χερια σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλησπέρα!!(όχι δεν γράφει το φάντασμα μου)
    μου έλειψες Μαράκι μου!ελπίζω να σε πετύχω μέσα σύντομα
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μαρία, αν και οι εικόνες είναι εξαιρετικές ,βάλε λίγο φρένο. Και μετά λες ότι δεν προλαβαίνεις εσύ εμάς .Εμείς τι να πούμε για σένα.;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. πολυ ομορφη δουλεια και παντα το θεμα με αγιογραφιες και εικονες αγγιζει τον κανθενα !!!μπραβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Γεια σου βρε Μαρακι που τα καταφέρνεις όλα τόσο καλά!!!την καληνύχτα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τι άλλο να πω, χρυσοχέρα είσαι κι εσύ και άλλες που παρακολουθώ εδώ και σας χαίρομαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αχ βρε Μαράκι μου!
    Όμορφα πράγματα από όμορφο άνθρωπο.
    Καλημέρα φιλενάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλημέρα...Θα πρέπει να είναι πολύ ενδιαφέρον να ασχοληθεί κανείς με την αναπαλαίωση εικόνων...μπράβο μ' αρέσει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Μαρία καλημέρα!!
    Καταπληκτικές ειναι,εκανες εξαιρετική δουλειά μπράβο σου!!
    φιλιά1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΜΑΡΑΚΙ!! ΧΡΥΣΟΧΕΡΑ ΜΟΥ!!!!
    ΕΛΑ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ...
    ΤΑ ΚΟΤΟΠΟΥΛΑΚΙΑ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ!..
    ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΑ ΒΑΛΩ...
    ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Μαρία χαρά σε σένα που κάνεις τόσα πράγματα μαζί.
    Σου είχα αφήσει ένα μήνυμα στην άλλη σου σελίδα στα νομίσματα δεν ξέρω αν το είδες.
    Καλησπέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πες μας κάτι που ΔΕΝ κάνεις τελικά, Μαράκι! Είναι υπέροχες! Εύχομαι να έχεις πάντα την προστασία τους!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ...ΓΛΥΚΟ....ΗΡΘΑ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΡΓΑ ....ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΣΙΓΟΥΡΗ ΠΛΕΟΝ..ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΥΠΕΡΟΧΑ!
    ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΑΚΟΜΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ!
    ΦΙΛΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΠΑΡΑΑΑΑΑΑΑΑ ΠΟΛΛΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Hi Maria!
    I loved their work, are very creative and very original.
    Visit my blog.
    Greetings from Brazil.
    Roberto

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Εκανες υπέροχη δουλειά Μαρία μου! Μπράβο σου! Σου στέλνω την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Σας ευχαριστώ όλους μέσα απο την καρδιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Γεια! Είμαι καινούρια εδώ! Συγχαρητήρια τόσο για την εμφάνιση του blog, όσο και για τα υπέροχα αυτά έργα! Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα χαρώ να μάθω τι σκέφτεσαι!!!

Related Posts with Thumbnails