CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Protected by Copyscape Online Plagiarism Finder

BabelFish Universal Translator Widget

Σάββατο 12 Ιουνίου 2010

Blog Candy give away - Δωράκι κι απο εμένα

Ολες οι blog-οφίλες δίνουν δωράκια είπα λοιπόν να δώσω κι εγώ ένα έτσι για το καλό βρε παιδί μου.
Είναι χειροποίητα crochet  (λουλούδια, πεταλουδίτσα, διακοσμητικό στεφάνι χρυσό και καρδιά μεγάλη με χρυσό φινίρισμα) τα έφτιαξα με τα χεράκια μου και συνεχίζω να φτιάχνω για όλες τις scrapοκατασκευές.
Μπορείτε λοιπόν να γραφτείτε  στο blog μου (αν δεν το έχετε κάνει ήδη) και να αφήσετε το σχόλιο σας για να κερδίσει μια τυχερή αυτές τις δημιουργίες. Επιτρέπεται η ανάρτηση ενός σχολίου απο κάθε φίλη. Ελπίζω να σας αρέσουν ! Η κλήρωση θα γίνει στις 22 του Ιούνη

Καλή επιτυχία!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Θα χαρώ να μάθω τι σκέφτεσαι!!!

Related Posts with Thumbnails