CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Protected by Copyscape Online Plagiarism Finder

BabelFish Universal Translator Widget

Τετάρτη 23 Ιουνίου 2010

Mini Album - Η προσπάθεια

 Απο scrapping είμαι scrapa (χι χι) αλλά έχω ξετρελαθεί με όλες τις δημιουργίες σας κι έχω βάλει σκοπο να τα καταφέρω, όμως θα χρειαστώ τις πολύτιμες κι εμπειρες συμβουλές σας. Επιχειρώ λοιπόν να φτιάξω το πρώτο μου μινι άλμπουμ (που αν τελικά βγει καλό θα το κάνω δώρο σε ένα ξεχωριστό παιδάκι). Δεν είμαι ευχαριστημένη απο την πορεία του (γιατί βλέπω τα δικά σας που είναι Κ Α Τ Α Π Λ Η Κ Τ Ι Κ Α) κι έχω ήδη ολοκληρώσει τις 4 πρώτες σελίδες (2 έμειναν) χωρίς όμως να έχω και ιδιαίτερα εργαλεία (έχω μόνο 2-3 κοπτικά κι αυτά μικρά σχεδιάκια, ένα κόφτη μεγάλο, κάτι μελάνια κιμωλίας, και 2-3 σφραγιδούλες, έχω 2 στένσιλ αλλά δεν έχω το εργαλειάκι (crop a dile? μάλλον έτσι το λένε) για να τα κόψω οπότε ξεπατικώνω και κόβω με ψαλίδι (χμμ)  Σκέφτηκα λοιπόν οτι μπορείτε να με βοηθήσετε εσείς με τις συμβουλές σας και την σωστή ματιά σας. Θα εκτιμούσα ιδιαίτερα τις παρατηρήσεις και προτάσεις σας για το πως μπορώ να γίνω καλύτερη στο μέλλον και πως θα μπορούσα να συνεχίσω με τις 2 σελίδες που μου απομένουν.
Ξέρω οτι δεν είναι κάτι πολύ ιδιαιτερο και θα ήθελα όχι να μου χαϊδέψετε τα αυτιά αλλά να με βοηθήσετε να γίνω καλύτερη. Ουφ τα είπα και περιμένω με αγωνία.
Α θέλω να μου πείτε και τι κόλλα χρησιμοποιείτε? Εγώ ανακάλυψα οτι η σιλικόνη είναι η πιο σίγουρη, ισχύει? Και πως θα κολήσω φύλλα επάνω στα χαρτονάκια του άλμπουμ μου?

Οι καρδούλες και πολλά απο τα υλικά καθώς και το άλμπουμ είναι απο την Σφραγιδομανία


Μαρια Ζ

1 σχόλιο:

  1. αχ τι όμορφα που είναι! εγώ δεν έχω τον χρόνο να ασχοληθώ ούτε την υπομονή, παρόλλο που πιάνει το χέρι μου (στην ζωγραφική είμαι άπαιχτη και............... μετριόφρων)να μην το αφήσεις πάντως γιατί είναι πραγματικά πολύ ωραία όσα μας έδειξες, καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα χαρώ να μάθω τι σκέφτεσαι!!!

Related Posts with Thumbnails