CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Protected by Copyscape Online Plagiarism Finder

BabelFish Universal Translator Widget

Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2011

Τεσσερις νέες συμμετοχές για τον Μεγάλο Διαγωνισμό Αγάπης

Ο Μεγάλος Διαγωνισμός Αγάπης συνεχίζει να δέχεται εξαιρετικές δημιουργίες απο μοναδικές δημιουργούς!!!
Ολες οι νέες συμμετοχές βρίσκονται ήδη στο Greecycle .
Η Λία μας έχει ένα καταπληκτικό καδράκι που μπορείτε να το δείτε εδώ
Η Μαίρη έχει ανακυκλώσει ένα κουτί με μοναδικό τρόπο εδώ 
Η Μάμα Ελ με το υπεροχο όργανο μουσικής που έφτιαξε εδώ
Η Craft Inspiration με ένα καταπληκτικό κολάζ σε συρταριέρα εδώ

Επειδή είχε γίνει ένα λάθος δικό μου στην ψηφοφορία (το πρόγραμμα επέτρεπε μια ψήφο για κάθε ανάρτηση κι έτσι όσοι ψήφιζαν οτι τους αρέσει ο Διαγωνισμός δεν μπορούσαν να ψηφίσουν και την συμμετοχή με την Θετική ψήφο) γι αυτό θα ανοίξω απο αύριο και για 3 μέρες την ακύρωση ψήψου ούτως ώστε αν κάποιος ήθελε να δώσει και Θετική ψήφο στις συμμετοχές να ακυρώσει την ψήφο του και να ξαναψηφίσει. Μετά τις 3 ημέρες θα κλείσει αυτή η επιλογή.
Απο εδώ και πέρα υπάρχει η δυνατότητα να επιλέγετε και τις δυο επιλογές στην ψηφοφορία σας (Θετική Ψήφος / Μου αρέσει ο Διαγωνισμός) για να μην υπάρξουν περεταίρω προβλήματα!



Kαλή επιτυχία σε όλες τις συμμετοχές!!! .
Υπενθυμίζω οτι οι συμμετοχές θα μπορούν να ανέβουν μέχρι τις 12 Φλεβάρη ενώ η ψηφοφορία θα διαρκέσει μέχρι τις 13 Φλεβάρη!!!!

1 σχόλιο:

  1. Μαρία μου αποφάσισα κι εγώ να πάρω μέρος στον διαγωνισμό! Είμαι μέσα στο θέμα, τώρα αν τηρώ και τις άλλες προϋποθέσεις θα το κρίνεις εσύ! Η δημιουργία μου είναι εδώ: http://greekscrapbooking.blogspot.com/2011/01/be-mine-mini-album.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα χαρώ να μάθω τι σκέφτεσαι!!!

Related Posts with Thumbnails