CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Protected by Copyscape Online Plagiarism Finder

BabelFish Universal Translator Widget

Πέμπτη 10 Φεβρουαρίου 2011

Μια κάρτα..............

Μπορεί απο κατασκευές να μην κάναμε και πολλά φτιάξαμε όμως μια καρτούλα για την δασκάλα της Θεοδοσίας μου που έχει να πάει στο σχολείο δυο εβδομάδες!!!
Θέλοντας να εκφράσει πόσο της έλλειψε η δασκάλα της (και όχι το σχολείο μιας που χαίρεται ιδιαίτερα που είναι σπίτι) φτιάξαμε αυτή την καρτούλα.....τα χρώματα και οι συνδυασμοί είναι επιλογές της μικρής ενώ η τελική επιμέλεια της μαμάς!!!!!

Είναι η πρώτη μας καρτούλα (για φέτος) κι ελπίζουμε να αρέσει στην δασκάλα που θα πάρει την κάρτα της την Δευτέρα που επιτέλους ευελπιστούμε να πάμε στο σχολείο (ελπίζω να μην κολλήσουμε κάτι άλλο μέχρι τότε!!!!)




19 σχόλια:

  1. Καλήμέρα!!
    Πολύ όμορφη!
    Καλό Ξεκίνημα!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Χριστινάκι μου!!!!!!!!!!!! Ευχαριστούμεεεεεεεεεε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ειναι πανεμορφη και σιγουρα θα το εκτιμησει η δασκαλα γιατι εχει καταβαλει μεγαλη ατομικη προσπαθεια.Σε παρακαλω πες μου πως να αναρτησω την φωτογραφια της κορνιζας στο greecycle για να παρω και γω μερος στον διαγωνισμο.Εχω γραφτει ηδη αλλα δε μπορεσα να βαλω την φωτο.Εδειξε οτι την φορτωσε οταν εκανα host it .Περιμενω απαντηση σου.Φιλακια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΑΛΗΜΕΡΑ!! ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΗΜΟΥΝ ΕΓΩ Η ΔΑΣΚΑΛΑ ΤΗΣ ΚΟΡΗΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΧΑΡΙΖΑΤΕ ΤΟΣΑ ΟΜΟΡΦΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ! ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΟΤΙ ΕΚΕΙΝΗ ΑΝ ΕΚΤΙΜΑΕΙ ΤΙΣ ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΚΑΙ ΙΔΙΩΣ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ, ΘΑ ΚΑΤΕΝΘΟΥΣΙΑΣΤΗΚΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. sweet σου έχω αφήσει μνμ στο ιστολόγιο σου!!! Σε ευχαριστώ και για τα καλά σου λόγια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σοφία μου σε ευχαριστώ πολύ .....τα λόγια σου είναι ιδιαίτερα τιμητικά!!!! Απο οτι έχω δει κι εσύ φτιάχνεις πανέμορφα πράγματα!!!!
    Φιλιααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ όμορφη η καρτούλα, περαστικά σας!!!!! (συμπάσχουμε...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αχ Μαρία μου δεν ξέρω τι ασθένεια ήταν αυτή αλλά να φύγει και να μην ξανάρθει!!!! Πολύ άσχημη!!! Σε ευχαριστούμε και για τα καλά σου λόγια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ όμορφη η καρτούλα και πολύ γλυκιά χειρονομία!
    περαστικά στη μικρή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δεσποινάκι μου σε ευχαριστώ πολύ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Είναι ωραίο να φτιάχνουν τα παιδιά χειροποίητες κάρτες και δωράκια. Μαθαίνουν έτσι να βάζουν την ψυχή τους σ' αυτό που κάνουν για τον άλλον και δεν ξεπετούν την όποια υποχρέωση δώρου δίνοντας κάποια ευρώ.
    Όμορφη και γλυκιά η καρτούλα σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Είναι τόσο γλυκιά και όμορφη η καρτούλα σας και πολύ καλή επιλογή χρωμάτων!!! Είμαι σίγουρη ότι θα ξετρελαθεί από τη χαρά της η δασκάλα σας !!! Περαστικά σας εύχομαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ομορφη καρτα σαν την χειρονομια της ζουζουνας σου
    οι δασκαλες συνηθως εκτιμουν αυτες τις κινησεις
    μπραβο που μαθαινεις την μικρουλα απο τωρα στην προσφορα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Φαντάζομαι από τώρα την ικανοποίηση και το χαμόγελο της δασκάλας! Μακάρι μια μέρα να έχω και εγώ τόσο ευγενικές, καλόγουστες και δημιουργικές μαθήτριες!!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Περαστικά στην μικρούλα σου!
    Είναι σίγουρο ότι η δασκάλα θα ενθουσιαστεί και θα εκτιμήσει την καρτούλα της!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αχ μωρέ, τι γλυκιά σκέψη!!! Περαστικούλια σας! Η καρτούλα μια γλύκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Mαρία όμορφη η καρτούλα σου!!!
    γλυκιά και ροζούλα !!!
    πιστεύω οτι θα αρέσει και στην δασκάλα σας!!
    περαστικά σας!~!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μα τι τρυφερή κίνηση είναι αυτή!!!Μπράβο και στις δυο σας!!"Κατά μάνα κατά κύρη" που λένε!!!πολύ όμορφη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πολύ όμορφοι χρωματικοί συνδιασμοί και πολύ ωραία χειρονομία !Φαντάζομαι πόσο περήφανη θα αισθάνεται η κορούλα σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα χαρώ να μάθω τι σκέφτεσαι!!!

Related Posts with Thumbnails