CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Protected by Copyscape Online Plagiarism Finder

BabelFish Universal Translator Widget

Παρασκευή 11 Φεβρουαρίου 2011

Βραβεία και νέες συμμετοχές στον Μεγάλο Διαγωνισμό Αγάπης! !!!!


Πολλά βραβεία μοιράζονται αυτή την περίοδο στην γειτονιά!!!

Ενα βραβείο-παιχνίδι που έρχεται απο την αγαπημένη μου ανεράιδα, το γλυκό μου Αχ κουνελάκι  και την καταπληκτική Ειρήνη!




Εξαιρετικό πράσινο βραβείο απο την Χρύσα 











Νεραιδένιο βραβείο απο την φίλη Κάλλη


Απο ότι έχω δει τα βραβεία έχουν κυκλοφορήσει αρκετά οπότε τα χαρίζω σε όλους όσους μου άφησαν το σχόλιο τους στην ανάρτηση των γενεθλίων μου εδώ 

Να περάσω τώρα και στον Μεγάλο Διαγωνισμό Αγάπης !!!! Υπεροχες συμμετοχές έρχονται ακόμη και λίγες ώρες πριν απο την λήξη του Διαγωνισμού! Υπενθυμίζω οτι οι συμμετοχές μπορούν να ανέβουν μέχρι αύριο το βράδυ ενώ μπορείτε να ψηφίσετε μέχρι την Κυριακή το βράδυ για να αναδείξετε την νικήτρια συμμετοχή!!!!
Τονίζω ξανά οτι για να μετρήσει η ψήφος σας πρέπει να επιλέξετε το Θετική Ψήφος (οι ψήφοι που υπάρχουν στο Μου αρέσει ο Διαγωνισμός δεν μετρούν υπέρ της συμμετοχής)

Μερικές καινούριες συμμετοχές είναι οι εξής:

Ενα διαφορετικό μπρελόκ απο την Διασκέσις!

Η δημιουργία της Δέσποινας 14 ΦΛΕΒΑΡΗ:mixed

Eνα παλιό πορτατίφ απο την tablerouge

Ενα φωτιστικό γραφείου απο την majiamaria


Eνα καδράκι καρδούλα απο την sweet dreams

Eνας καθρέφτης απο την ανεράιδα

Το σπίτι της αγάπης απο την IoannaMaria


Kαλή επιτυχία σε όλα τα κορίτσια για τις εξαιρετικές επιλογές τους!!!!

Μην ξεχάσετε να ψηφίσετε την αγαπημένη σας συμμετοχή !!!!!


Πολλά φιλιά ΜαριαΖ

8 σχόλια:

  1. Τα συγχαρητήρια μου Μαράκι για τα βραβεία,τα αξίζεις όλα και με το παραπάνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστρώ πάρα πολύ Ειρήνη!!!! Με κολακεύεις και με τιμάς ταυτόχρονα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγχαρητήρια για τα πολύ όμορφα βραβεία!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σε ευχαριστώ Ελενα μου!!! Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Νάντιαααααααααααααα Ευχαριστώωωωωωωωωωωωωω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΠΑΝΤΑ ΤΕΤΟΙΑ!!!!
    ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΑΞΙΑ ΚΑΙ ΣΟΥ ΑΞΙΖΟΥΝ ΤΟΣΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΤΟΣΑ!!
    ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Λουρδάκι μου σε ευχαριστώ πολύ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα χαρώ να μάθω τι σκέφτεσαι!!!

Related Posts with Thumbnails